Okuma Şenliği Yaz-Final-


Okuma Şenliği Yaz bitti bile. Son zamanların kötü okuru ben bu üç ay içinde aşağıdakileri bitirebildim. 

1.Kategori (10 puan): İsminde YAZ mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların Yaz mevsiminde geçtiği bir kitap.

Son Evdeki Tehlike/ Agatha Cristie/ Altın Kitaplar 253 sayfa

3.Kategori (10 puan): Ölmeden Önce Okumanız Gereken Binbir kitap listesinden bir kitap.

Yaşayanlar ve Ölüler Patrick White/ Sander Yayınları/373 sayfa

6.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Thomas Mann yada George Orwell yada Ernest Hemingway ' den toplamda iki kitap.

Aldatılmış Kadın/ Thomas Man/ Cem Yayınevi/109 sayfa 

Paris Bir Şenliktir/ Ernest Hemingway/ Bilgi Yayınevi/231 sayfa

7.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Pierre Loti yada Franz Kafka yada Maksim Gorki den toplamda iki kitap.

Ottla'la ve Ailesine Mektuplar/ Franz Kafka/ Cem Yayınevi/217 sayfa

8.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): İsimlerinde Aynı yada Eş anlamlı bir kelime olan iki kitap. 

Aşkın Ömrü üç Yıldır/  Frédéric Beigbeder/ Doğan Kitap/ 170 sayfa

Aşkın Kollarında/ Sara Bennett/ Nemesis Kitap/ 272 sayfa

9.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağındaki baskın rengin Pembe/Sarı/Yeşil olan toplamda iki kitap. 

Farklı Rüyalar Sokağı/ Nazlı Eray/Merkez Kitaplar/220 sayfa (pembe)

Kodin/ Panait Istrati/ Varlık Yayınları 166 sayfa (sarı)

Üçüncü Kız/ Agatha Chrıstıe/ Altın Kitaplar/224 sayfa (yeşil)

10.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Şimdiye kadar HİÇ kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap.  [Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı]

Devlet/Platon/ Gönül yayıncılık/216 sayfa 

Madam Bambu/ Faik Baysal/Can Yayınları/295 sayfa

Labirent Bul Beni/ Dilek Özipek Donduran/ Dağhan Külegeç Yayınları/ 198 sayfa

Yeşil Yunus Sokağı/ Elizabeth Goudge/ 287 sayfa

11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uygun dört kitap.

Mizah yazarlarından kitaplar

Hoptirinam/ Aziz Nesin/ Bilgi Yayınevi/342 sayfa 

Başkasının Karısı/ Dostoyevski/ Cumhuriyet/91 sayfa

Garibin Horozu/ Rıfat Ilgaz/ Çınar Yayınları/140 sayfa

Rıfat Ilgaz/ Pijamalılar/ Çınar Yayınları/194 sayfa

18 kitap  4 bin 98 sayfa okumuşum.

Yorumlar

  1. thomas mann çok iyiii :) beigbeder kitabını okudum, eğlenceli, doğru sölemiş yazar :) nazlı eray çok iyiii :) onuncu kategoride devlet dışındaki üç kitabı hiç duymamışım :) son kategori, iyimiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iyi yazarlar. 10. katefgoriyi bulmak zor oluyor genelde. Okumadığım çok yazar vardır ya onları bulmak mesele. İşte kütüphane linkinden tırmalarken denk geldiklerimi ekliyorum. Benim için süpriz oluyor. Madam Bambu fena değildi.

      Sil
  2. 18 kitap bence iyi bir skor. :) Ernest Hemingway'in Paris Bir Şenliktir kitabı ilgimi çekti. Yazarını seviyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir kitap o. Bir nevi yazarın anıları ama ben sevdim.

      Sil
  3. Sağol. Evet genelde sevdiğim yazarları okumak istesem de şenliğin iyi tarafı bu. Farklıları arayıp bulmak gerekiyor.

    YanıtlaSil
  4. Bi kaç tanesini okumusum ama pek çok da okumadığım var listede 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazıları benim için süpriz bakalım ne çıkacak içlerinden.

      Sil

Yorum Gönder