Atarlı ergenimiz üniversiteli oluyor


 

Evet bizim evin atarlı ergeni artık online değil yüz yüze üniversiteli oluyor. Aslında geçen yıl kazandı mekatronik bölümünü. malum online eğitim kararı ile evde kaldı. Bu yıl (en azından şu an için) okullar açıldı. Ada da pazartesi başlayacak. Tüm çocuklara kolay gelsin diyelim.

Takip ediyorsanız bu yıl çocukların en büyük sıkıntısı barınma. Cidden yer yok. Yurtlar yetersiz, kiralar uçmuş durumda. Ada İstanbul'da okuyacak. yur çıkmadı, zaten yanlarında kalmak istediği arkadaşları vardı şimdilik orada kalacak. Bizim içimize sinmeyen bir tercih bu çünkü anladığım ev eski, rutubetli ve güneş görmüyor. Ama vatandaş "sizden kurtulacağım bana her yer güzel" modunda. Bu arada anladığım diyorum çünkü kendi gidecek, bize onu bırakma, yaşayacağı yeri görme izni yok. Arkadaşlarını bile tanımıyoruz. Ay ne zor şu çocuk yetiştirmek. Bekarlık cidden sultanlıkmış. Ben günlerdir kafamda nelere ihtiyacı olur, valiz alalım, işte yatacağı yer falan diye kafa patlatırken artık kendimizden nasıl nefret ettirdiysek hala barış dansı yapılmıyor evde.

Öyle karışık, kafa patlatmalı, hesap yapmalı günlerdeyiz işin kısacası. Yaşayıp göreceğiz....

Yorumlar

  1. bir şey olmaz başının çaresine bakar zaten sizin kıymetinizi de anlar hayırlı olsun ..

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle güzel bir yüz yüze eğitim yılı olsun:) Bizim evimiz İzmit'te, sıkıntı yaşarsda, istediği zaman bizden de gidip gelebilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukların işi zor bu yıl. Teşekkür ederim teklifinize. Çok değerli böyle şeyler bu dönemde.

      Sil
  3. Zor işler gerçekten. Ben üniversiteyi kazanınca ailemle birlikte taşındık. Pek dışarı çıkan biri de değildim. Şimdi gençler evde durmak istemiyor malesef. Erkek kardeşim hâlâ aynı, arkadaş görünce evi unutuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de İstanbul'da okudum aslında. Evde kaldım. Ama bizim dönemimizde bu kadar sıkıntılı değildi işler. Şimdi kiralar, yurt fiyatlar uçtu resmen

      Sil
  4. Selam. Hayırlı olsun okulları..
    Henüz benim için erken lakin yaşadığınız süreçleri zaman zaman düşünüyorum...napcam netcem diyeee diyeee beyime anlatıyorum...gerçekten de evlat yetiştirmek çok büyük bir sorumlulukmus....sonra da diyorum ki bizler nasıl hayata tutunduk....onlar da bizden gördükleri terbiye, eğitim ile yola devam edecekler ...
    Habersiz bırakmayın bizleri de.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben hep ergenliklerinden korkmuştum. Küçük halleri hiç sorun olmadı. Öyle de oldu malesef.

      Sil
  5. güzel bölüm, başarılar ona, yurtlar da pahalı imiş zaten, e normal ya, ergen dediğin ailesini küçük görür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şey pahalı. Bakalım nasıl altından kalkacağız bu dönemin.

      Sil
  6. :( of gwncler simdi böyle fazla özgür
    Kolaylıklar diliyorum

    YanıtlaSil
  7. hayırlısı olsun, biz de yüzyüze açılacak zannettik ama yeniden onlineda kaldı fakat bizimki yurt istediğinden ve de yerleştiğinden yurttan online alacak dersleri, evi taşımanın bile faydası yok ille yurda gitmek istiyor :D gerçi itiraf ediyorum ben de istiyorum çünkü bizimki de bizimle barışık ama dünya ile küs :D hepsi farklı ama sağ olsunlar, sağlıklı olsunlar başkaca bir arzum yok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi okul? Bizimkilere yüzde 60 yüzyüze dendi. Açıkcası yurt sıkıntısından neredeyse online isteyecek duruma geldik. İstanbul'da kalacak yer büyük sorun

      Sil
  8. hayırlısı ile mezun olsun inşallah.
    erkek çocukları ev konusunda çok istekli oluyorlar. Bizimki de evde kaldı,ilk götürdüğümüz gün hariç hiç giremedik sonrasında içine:) ay çok rahatsız edici oluyor, ama ısrar edilmiyor ki işte.İyi geçininler ev arkadaşları ile yeter, diyip geçeceksiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol. Malesef o ev olmamış. Ya da nasıl anlaştılar biemiyoruz ki. Kapalı bir kutu Ada. Şimdi geçici bir yerde ve acil-uygun yer arıyoruz.

      Sil
    2. Off çok sıkıntılı/ana babalar için/ bir durum. Umarım hallederler gençler kısa sürede.

      Sil
  9. Bizim Ada motor ehliyeti aldı gezip duruyor. Çok haklısın bekarlık sultanlıkmış daha büyüyüp kendi başlarının çaresine bakana kadar biz bizden geçeceğiz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder