Pandemi kokulu fotoğraflar

Her ne kadar karantinalı günlerimize birkaç aylık bir ara vermiş olsak da son 1.5 yılımıza damga vuran covid-19 ara vermiyor. Pandemi, hayatımıza farklı bir şekil verdi. En baş aksesuarımız maskeler oldu mesela. Eskiden "ocağın altını kapattım mı" diye dönüp eve girenler şimdi "maskemi unuttum" diye dönüyordur sanırım:)))

Ben de bu dönemde zaman zaman sokaklarda pandemiyi anlatan fotoğraflar çekmeye çalıştım. Mutlaka daha önce de yazmışımdır en zorlandığım alan sokak fotoğrafçılığı. İnsanları çekmekten çekiniyorum. Hoş ekipman olayı da var. Çok fotoğrafçı bunu tele ile yapıyor sonuçta. Bu dönemde sokakta çektiklerimden bazıları olsun bugün sayfam da dedim...










 

Yorumlar

  1. Güzel kareler. Yıllar sonra bu günleri anabiliriz, ne günlerdi diye. :) Başka virüsler çıkmazsa tabi.

    YanıtlaSil
  2. Yirmi otuz yıl sonra bu fotoğraflara bakanlar neler hissedecek acaba? O zaman nasıl bir dünya olacak kim bilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana daha da kötü olacakmış gibi geliyor. Hiç akıllanmıyoruz çünkü.

      Sil
  3. Maskemi unuttum diye eve geri dönmüşlüğüm çok olmuştur. Yalnız değilmişim demek ki:) Sokakta çok güzel kareler yakalamışsın. Kapalı dükkan kompozisyonunu ayrıca sevdim. Emegine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim çok sık olmadı, genelde kapıda anımsayıp evde kim varsa talep etme durumu

      Sil
  4. sokak fotoğrafçılığını çok seviyorum ama bende Nikon d7000 var. Çok ağır bir makine. Her zaman yanımda taşıyamıyorum bu yüzden kaçırmak istemediğim anları telefon ile çekiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her zaman makina taşımak zor olabiliyor. Ben bu yıl taşımaya başladım,

      Sil
  5. 2 aşı oldum üzerinden de 20 gün geçti hala maskeliyim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapalı alanlar dışında ben takmıyorum genelde. Yürürken, sokakta (kalabalık değilse)

      Sil
  6. senin doğa fotilerin bunlardan çok daha iyiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her doğa olmaz ama. İnsan çekebilmeliyim. Çok güzel kareler çıkıyor. Ben beceremedim de sen ondan sevemedin.

      Sil
  7. Halen standart kit, 50 mm. kullanıyorum:-) Bu yüzden de çok özendiğim, içinde yaşam olan fotoğrafları çekemiyorum.. 50 mm. portre de çok iyi ama insanlara sormak gerekiyor ve ülkemizde halen fotoğraf çektirme konusunda ciddi çekimserlik var... Fotoğraflarınız çok güzel, emeğinize sağlık:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 50mmle zor cidden. Bende de 135 mm var onunla bile zor çok zaman. Ya insanlara hissettireceksiniz ki o zamandoğallık bozuuluyor. Ya çekip croplayacaksınız o zaman kalite bozuluyor.

      Sil
  8. Öğrenmeli, bol bol çekmeli.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder