Bir ceee diyeyim dedim

Bu hafta giremedim. Birincisi fena halde yoğunuz, ikincisi klavyemi bozdum, q klavye ile acı çekiyorum. 

Koca kişisi yıllık izin alınca Uşak'a gittik. Eşimin dayısı var orada. 3 gün yoğun, yorucu gezdik. Yorgunluk yetmedi ben Kuladokya'da gece yıldız pozlama denemeleri yaptım. Geldik toz evimizi temizleyip, çamaşırları hallettik. Bu kez gece çadırda kalmalı deniz, tarla, Urla yaptık bugün yine döndük. Deniz nefisti ve bu kadın su altı kamerasını evde unutmuştu:((((

Bu sıcakta bile uyuyabiliyorsam cidden yorulmuşum sanırım. Yine az bir ev, sonra bayram malum annem (yılın en sevmediğim günü kurbandır. Ama annem dahil oluyor kes, hallet epey iş oluyor) yine Urla, tarla, deniz yapar köyümüze döneriz. 

Bol bol çekim yaptım. Onları elden geçiriyorum boşluklarımda. Yavaş yavaş paylaşırım artık.

 


 

Yorumlar

  1. Epey yoğun ve dolu dolu geçmiş:-)) İki fotoğrafta harika, keşke yıldız pozlamalarını da koysaymışsınız:-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çekim yapınca sıra gelmedi. Bir de evde kaldığım süre sınırlı bu günlerde. Bayram sonrası rahatlayacağım.

      Sil
  2. Bu bir kaç cümlede ne çok yaşanmışlık var. Fotoğrafları ara ara alalım. :) Gözlüklü ayçiçeği nefis, gövdelerinin mavisini hep sevdiğim böcekler nefis... Ve yıldızları merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle bir baktım eskiye göre yıldız çekme konusunda paslanmışım. Biraz pratik yapmam lazım. Ama düzenler paylaşırım.

      Sil
  3. uşak ta müthiş bir şelale var yaaa ortam da ağaçlar altında piknik yeri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clandras? Orasını diyorsan gittik. Başka var mı şelale bilmiyorm. Güzeldi. Ama hava fena sıcaktı hep.

      Sil
  4. Teşekkür ederim. Aslında gözden geçirdiğim epey bir kare vardı ya çözünürlülüğünü düşürdüğüm bu 2 kare varmış. Sosyal medyada paylaşım yaparken artık kaliteyi düşürüyorum. Birkaç kez başka yerlerde izinsiz kullanım oldu çünkü.

    YanıtlaSil
  5. merak ettim fotoğrafları :)

    YanıtlaSil
  6. Fotoğraflar yine çok güzel olmuş 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder