Mevsimin ilk su altı kareleri

 

Taze taze mevsimin ilk su altı kareleri geldi. Her ne kadar Deliklikoy'da 15 gün kadar çekilmiş olsalar da anca bilgisayara aktarıldı. Yukarıdaki kare kirlilik. Denizler pislikten, poşetten ve artık maskeden geçilmiyor. Kirletiyoruz doğayı...


 

Ölü bir balon balığı. Denizlerimizde artık tehlikeli canlılar da sık görülmeye başladı. Önceki yıl Kaş'ta aslan balığı görmüştük, Fethiye'de balon balığı, Didim'de trekonya. Hepsi de zehirli. Artık daha sıklar sanki..



 

Deliklikoy'da ki su altı deliğini de bulduk.




Yüzmek güzel şey. Suyun altında uzun süre kalabilmeyi isterdim. malesef sevdiğim kadar duramıyorum. Eşim çok daha iyi bu konuda. Kıskanıyorum adamı ama olmuyor işte. Dakikalarca su altında yüzmek ne keyifli olurdu...
 

Yorumlar

  1. Harika kareler, ellerinize sağlık. Bende özellikle sualtı çekimleri (video) için büyük bir hevesle preo'nun aciton kameralarından almıştım ama pandemi çıkınca öylece kaldı ve neredeyse hiç deneyemedim:-( Umarım bu sene kullanmak kısmet olur:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli bir alet mutlaka deneyin. Keyifli çekimler şimdiden...

      Sil
  2. yüzmek ve dalmak ne güzel şeyler tabii. ben de eski yüzücü, sutopçu, tramplenci olarak denizi ve dibini çok severim, çok uzun yüzerim, su altı da fena değil tabii, bir gün işallah dalgıçlık da öğrenip sertifika alıp rahat rahat dalarım işallah :) balon balığı gördünüz yanii, denizde maske çıkması hımm normal tabii, ay ya işallah bu yaz denize gireyim de ben de tanık olayım bunlara. bu balon balığından nasıl koruncaz denizde yani yüzerken gelip zehirliyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo sen iyi yüzüyorsundur o zaman. Benimkisi öyle işte bildiğin çimmeden yüzmeye geçiş.Yıllar içinde kendi kendimi geliştirmeye çalıştım. Dalış kursuna gittim ama araya evlilik çocuk falan girince gerisi gelmedi. Pahalı bir spor. Ama artık yeniden başlamalı. Benim bildiğim balon yüzerken zararlı değil. Trekonya ayağa batıyor diye okumuştum.

      Sil
  3. Nefis kareler. Balon balığı özellikle çok uyuz birşey. Antalya'da sürekli karşılaşmıştım kendileriyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Evet biz de sık karşılaşmaya başladık. Denizler kirleniyor, zararlı yosun-balık popülasyonu artıyor. Sonumuz pek işi değil sanki.

      Sil
  4. Güzel bir çalışma Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Nekadar güzel hayran kaldım. İnsanlar kıymetini bilmiyor hiç bir şeyin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder