Tarladan bahar kareleri

 

Hafta sonu yine tarladaydık. Dün akşam tarladan çıkışta yürürken bir kaç kare fotoğraf çektim. Etraf sarı, mor, beyaz, pembe kır çiçekleri ile dolu. Tek sıkıntı sivriler. Beni de çok sever kendileri. Resmen akşam saatleri saldırıya uğruyorum:((( İşin komiği bu sabah kaşınırken eşime sordum onu hiç sokmamış. 

Neyse ben şimdi yine toplanan asma yaprakları ile ilgilenmek durumundayım. Kapanma olmasa birilerine vermek iyi olurdu hem benim işim azalırdı. Hepsi üstüme kaldı.






Bu karabaş otu. Çayı yapılıyor.
 

Yorumlar

  1. Gözüm gönlüm açıldı resmen.Bahar ekrandan evimin içine girdi.Resimler çok çok güzel :)

    Sivrisineklerin var öyle çakallıkları.onca kişi olsak odada ya da bahçede , mendeburlar gelip beni buluyor. Şişirmedik el, yüz bırakmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de şanssızlardansınız o zaman. Fena oluyor.

      Sil
  2. Ne güzel resimler, yakın olsam asma yaprağına hayır demezdim:)

    YanıtlaSil
  3. baha geldi çiçekler açtı ama bu sene hiç kıymeti yok gibi geliyor bana artık :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yıl öyle oldu malesef. Biz de çiftçi belgesi ile gidiyoruz tarlaya ya her an her şey değişebilir.

      Sil
  4. Son fotoğrafı çok beğendim, emeğinize sağlık 👏 🙏 Sivrisinek sezonu sanırım her yerde açıldı, geçen gece bizde açılışı yapıp, ilk ısırığımızı yedik :-)) Mutlu ve keyifli bir haftanız olsun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sinekler fena. Tarla gibi kırsalda daha bir fenalar. Bir de açık alanda koruyucu krem falan sürünce sinekleri çekiyor kokuları sanırım.

      Sil
  5. Baharı görmeden yaz geldi, son yıllar hep böyle oluyor. Çiçekler harika, fotoğraflar göz alıcı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet epeydir baharı unuttuk. Bu yıl daha keskin bir giriş oldu sanki.

      Sil
  6. Ohhh mis gibi hava almissiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok iyi oluyor. Sineklere karşın:))) Hele bir de bizim burada yine bir ekskavatör vakası var. Tüm gün tak tak oranın sessizliği acayip güzel.

      Sil
  7. Nasıl güzeller,insan nefes aldığını hisseder baktıkça... Sivrisineklerin kan gruplarıyla bı alakaları vardı sanki. Küçükken de mesela evdeki b pozitifler yazın sere serpe yatarken,a pozitifler davul gibi bir vücutla uyanirlardi, el kol yüz komple sivrisinek saldırısina uğramış olurdu. Beni pek yemez yani ayda yılda bir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kan grupları ile ilgili şeyler hep söylenir. a pozitifim ben. eşim b pozitif. Beni yediği gibi devamındaki 4-5 gün ciddi kaşıntılarım olur. Hatta kimi ısırıklar giderek büyür falan.

      Sil
  8. Sivriler fena. Sabah ve akşam özellikle saldırı timi gibiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder