Nihayet deniz...

Artık biulinen gerçek biz hafta sonu yine tarladaydık. Bu kez cumartesi tarlanın 5 km kadar ilerisinde olan ara ara gittiğimiz bir koya gittik. En sıcak günde bile sizi serinletecek derecede soğuk suyu var buranın. Böğürtlen Koyu olarak geçiyormuş. Kötü yolu olan (yine de kimi arabalar iniyor) bilenlerin takıldığı, su vs olmayan bir yer.

Neyse ayağımızı suya soktuk ve bırrrr. Buz gibi. Ama geldik gireceğiz yolu yok. Ada yine takılmadı bize. Devrim ve Deniz böyle koşma modunda oyun oynaya oynaya suya çabuk atıyorlar kendilerini. Ben artık parmak ucuma ne kadar kalkarak ilerlersem:((((

Zor girsem de artık kulaklarım iyice sızlayana kadar epey yüzdüm. Koyu bir baştan öbür başa katettim. Su tertemiz, kocaman dil balığı bile gördem. Tadı damağımda kaldı resmen.




 

Eh çalıştık da yani. Biberlerimiz büyümüş, domatesler çiçeklendi. Devrim'in ürettiği kara dutler epey iyi bu yıl. Suladık, çapaladık, dinlendik döndük. 


Geçen yıl kış girerken yolu kapatıp hendek kazdıran teyze de vardı bu hafta sonu. Devrim muhabbet etmiş ayak üstü. İşte bizim tarla için önerilerde falan bulunmuş. Eee ne güzel oldum ben. Öğleden sonra bir baktık (onlar öğle sıcağında gitmişti) geçtiğimiz yolu oradaki bir ağaçtan koca koca dallar kesip kapatmışlar yine. Buyrun buradan yakın. Akşam başka yol var mı diye şöyle bir yürüdüm (arada dere var o geçit vermiyor) bir traktör gördüm, durdurup muhabbet ettim. Tesadüf bu ya akraba çıktılar; "Onlar biraz tuhaftır, onlarla konuşulmaz" diyor. Onların hangi yolu kullandığını sorunca aynı yerden geçiyoruz, başka yer yok diyor. Mahkeyeme başvurun diye önerdi bana. Valla ne olacak bilmem.



 

Yorumlar

  1. İlk fotoğrafta ve 3.de su harika görünüyor. :) Denizi severim de en fazla ayaklarımı sokarım sadece ve pek insan olmayacak etrafta.
    Biberler de çok güzel görünüyor. Pek anlamıyorum tarla işinden ama bazen akrabalarla gezmeye gittiğim oluyor. (Tarlaya gezmeye giden de bir ben varımdır galiba. 😃)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraflar cep telefonuyla. Denize girdiğim zaman makinamı götürmüyorum. Emanet edecek kimse olmuyor. Biz de toprağı sevdiğimizden öğrenmeye çalışıyoruz.

      Sil
  2. Hayırlı olsun deniz sezonu, ürünlerde bereketli olsun tabi ki:-) Teyzede ilginçmiş bu arada..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun. Teyze ilginç de ne edeceğiz bilmiyoruz...

      Sil
  3. Nasıl guzel manzaralar doğayı özlmişiz (:

    YanıtlaSil
  4. manzara çok harika da o teyzenin durumu can sıkıcı, uamrım bir orta hal bulursunuz . Sağlıkla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım. Ama kime dediysek 'onlarla konuşulmaz, onlara bulaşılmaz " diyor.

      Sil
  5. Ürününüz bol olsun... Keyfinizde uzun olsun.

    YanıtlaSil
  6. annee, soğukta girince sanki başım donmuş gibi oluyor ama kemer, belek filan olsa girerim tabii :) evet o yol sorunu, laftan anlamayana laf anlatmak zor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok soğuk siyi bende sevmem, kulaklarım sızlıyor. Sonrasında boğaz ağrısı da oluyor bazen. Ama ne yapalım sıcak olanlar pis. Soğuk su her zaman daha temiz oluyor.

      Sil
  7. tarlanı görmeyeli epey oldu.. keyfiniz çok olsun.. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet birazcık blog alemini bıraktın sen sanki. Tarlaya bu pandemi zamanı çok gidiyoruz. Yasaklar olduğundan vakti orada geçiriyoruz hep.

      Sil
  8. Harika bir yer denizi cok özlüyorum. Gerçi Türkiye'de de denize girmek gittikçe zorlaşacak 🙄

    YanıtlaSil

Yorum Gönder