Hafta sonundan

Hafta sonu yine 2 gün tarla vardı. Kene vakasından sonra özellikle ev ve oturduğumuz yerlerdeki otları iyice temizleyip ilaçlama yaptım. Genel olarak sulama, ot temizliği, domates-biberlerin etrafını çapalama ve sıcaklar derken zaman akıyor zaten. Haberlerde Alaçatı'da silak alan olduğunu okumuştum. Koca kişisi günü bölüp böyle gezileri çok sevmese de benim çenemden korkup tamam dedi. Deniz de geldi bizimle. Yolda giderken şu manzara vardı. Valla tam kapanma resmen fakire. Millet denizde, sörfte gayet mutlu. Millet hafta sonu parka çıkamıyor zengin muhitinde durum bu. (sulak alanı ayrıca paylaşırım)


Pazar günü dinlendikten sonra kalkarken bu vatandaşı oturduğumuz yerin yanında bulduk. Ağaçtan mı düştü yolunumu şaşırdı bilemiyoruz. Su vermeye çalıştım, birşeyler koyduk ki yesin. Sonra bir leğene saman koyup bizden uzağa koyduk ki annesi gelsin diye ya gelen olmadı. Belki gelir yine de diye bıraktık. Alsak yaşatamayız. Netten baktım bırakılabilecek yaban hayatı koruma yerleri de bulamadım.



 

Hala deniz sezonunu açamamış ezikler olarak (ki denizin bu kadar yakınındayız sürekli) pazartesi Urla'da kaldık. Bunlar sabah erken yürüyüşümden. Uzunca yürüdüm iyot kokusunu çeke çeke. Deniz'in dersi bitince çimmeye gittik. O da ne sahil deniz anaları ile dolmuş. Gelin Kaya denen yere gittik bu kez orada da çocuklar tutup tutup kıyıya atmışlar. Şöyle bir çekine çekine yüzdük ya birşey anlamadık. Evren bizim denizle buluşmamıza karşı...

(Tamam biliyorum çok kişi hala denize girmedi ama biz martta falan denize gireriz. En geç nisan. Hem sevdiğimizden hem de deniz olan şehirde yaşamanın avantajı)



 

Yorumlar

  1. kıskanmadım ki kıskanmadım ki :))))))
    Urla da olmak ohhhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Urla güzel değil kıskanma zaten. İyice bozuldu. Her yer inşaat. Toz, gürültü

      Sil
  2. Şanslısınız :-)) Bakalım biz bu sene ayağımızı sokabilecek miyiz denize.. Fotoğraflar her zaman olduğu gibi harika 🙏☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz olan ilde yaşamak büyük şans. Görmek, koklamak bile güzel.

      Sil
  3. yine de ayağınız suya değmiş ya o da bir şey..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet orası öyle. Denizi göremeyen çok kişi var. Hele bu anlamsız yasaklarda iyice bıktırdılar artık.

      Sil
  4. ooooo o kadar erken denize görmek, çok soğuk, egede ancak temmuz ağustosda yüzebilirim, ege çok soğuk yaa denizi, antalya iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nettin sen öyle. Ağustosu beklersem (büyük konuşmayayım ne olur ne olmaz şimdi) deep hani sen rüyalarını anlatıyorsun ya. Ben şubattan itibaren rüyasında deniz gören biriyim. Hele kiminde dibinde durup girememem uyanınca moralim bozulur.

      Sil
    2. üşümeyen cinsten derin var senin o zaman :)

      Sil

Yorum Gönder