Yol kenarı öyle bir yer

Yunt Dağı'nda bulunan Aigai Antik Kenti gezimizi yazmıştım. O gün bir niyetimiz de o civarda yürüyüş yapmaktı. Ama en yakın yerin 40 km ileride daha öncede gittiğimiz Türkmen Şelalesi olduğunu öğrendik. Zamanı düşünerek oraya gitmeyi düşünemedik. Dönüş yolunca sürekli etrafa bakınan ben burayı görünce durdurdum arabayı. 

Aslında sakin akan çok da su olmayan bir dere burası. Adını bilmiyorum. Aigai'ye oldukça yakın. Sanki bazı yerlerine deniz kumu dökülmüş. Şu aşağıdaki küçücük yerden akan suyun seni öyle dinlendiriciydi ki. Epey bir oturduk, ben çekimler yaptım, Devrim ve Deniz cepten satranç oynadılar.


Akan  suyu uzun pozlama çekmeyi seviyorum. Bazen ortayaçıkan görüntü cidden hoş oluyor. Burada yaprak farklı renkler yoktu ama.





 Su hayat. Keşke bu kadar duyarsız olmasak suyun canına okumasak. Şu güzelim yerde insanlar çöp dökmüşler. Eski koltuk bile atılmış ki burası arabaların bile çok az geçtiği, az yerleşim olan bir yer.

Yorumlar

  1. Tüm fotoğraflar çok güzel ama ilk fotoğraf beni kendine hayran bıraktı.. Gerçekten çok güzel, emeğinize sağlık:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Evet güzel bir kare oldu o. Işık, suyun kıpırtısız olması yansımaya olumlu etki etti.

      Sil
  2. Son fotoğraf. Nasıl desem, sanki o kaya parçası göğün ortasında öylece duruyor gibi.
    Harika.

    YanıtlaSil
  3. bu insanların etrafa çöp atma durumu feci gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın. Burada paylaşımlarımdan biliyorsunuz, sık sık doğaya gidiyoruz. Olmadık yerlerde ne çöpler var, inanılmaz. İnsanlar çöp dökmeye hiç üşenmeyip en ücra köşelere gidiyorlar.

      Sil
  4. Fotoğraflar harika görünüyor. Ben de orada olmak isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğada olmak güzel. Hele böyle su da varsa.

      Sil
  5. Elimizdekinin kıymetini bilmiyoruz ne yazık ki. Fotolar şahane...

    YanıtlaSil
  6. Resimler çok güzel.

    Güzel olan her şeyi bozma gibi kötü bir yanı var insanın, malesef.Çöp kültürü Bu memlekette değişmiyor, değişecek gibi de durmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Çöp ve moloz. İkisi de doğanın her tarafındalar. Orman içi, dereler...

      Sil
  7. Uzun pozlama fotoğraflar bana hafiften bir hayalet hissi veriyor nedense :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraflardan birinde eşim ve oğlum hayalet olarak kareye girmişler:))) Evet uçan su hissi, hareket fluluğu öyle bir etki yrtabiliyor.

      Sil
  8. Malesef çöp dökenler çok çok fazla.

    YanıtlaSil
  9. Tebrik ederim seni Saadet, hepsi birbirinden güzel fotoğraflarin, ellerine kollarına sağlık 🥰

    YanıtlaSil
  10. Hepsi çok güzeller, ikinci fotoğrafa bayıldım, gizemli görünüyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekükr ederim. Uzun pozlama güzelliği. Seviyorum böyle akan suyu uzun pozlamayı.

      Sil
  11. Ne kadar güzel fotoğraflar. Son fotoğrafta durgun suyla bulutları buluşturmak harika bir görüntü vermiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gökyüzü güzelse (ki maviliğin arasındaki beyaz bulutlar başka oluyor) su da durgunsa formül tutuyor. Teşekkür ederim.

      Sil
  12. hımm, o zamansa, malta şelalesi, türkmen şelalesi, aigai oldu, pandemi sonrası ilerde gezilecek yerler :) bir de muğla da ören sahili varmış :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder