Tarladan

Geçen cumartesiden kareler. Pek fotoğraf çekmedim. Bir ara böcü araşıyışına girdim ama yoktu. Genelde çalıştım, patlamış bir avuç içi derisi, sağa-sola eğilemeyen yaşlı kadın modunda döndüm eve:)))

Devrim ve Ada domates dikmek için toprak bellerken ben asma, zeytin ağaçlarının dibini çapaladım. Deniz de ara ara yardım etti ya sık sık "test çözeceğim" diye tüydü. Neyse sınavları var, bitsin acısını çıkartırız.



Bu ağaçlar hiç büyümüyor sanki. Zeytin ağacı bu kadar zor mu büyür? Biz mi biryerlerde yanlış yapıyoruz? Tarlada 7. yılımız bizim. Aldığımızda eski sahipleri ağaçlar için 3 yaşında demişti. Kimisi biraz büyüse de kimisinde tık yok. Fotoğraftan da görüleceği gibi iş çok. Hali hazırda kaç kök ağaç-asma var bilmiyorum ya 300 civarındadır. Hepiciği iyice bellenip havalandırılacak.


Bu da böcülerden sonraki en kaprissiz modelim. Valla ne dersem yapıyor. 



 

Yorumlar

  1. Kolay gelsin Saadet,ürünüz bol ve verimli olsun bende yarın viyollere tohumları ekeyim diyorum.

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun. Bağ bahçe emek işi. Ve herşey de olduğu gibi emek verince yüzünü güldürüyor.
    Ağaçlar hakkında bilgim yok. Umarım bir sıkıntıları yoktur.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet emek olmadan yemek olmuyor. Hele toprak fena halde ilgi bekliyor

      Sil
  3. Çekim için model bulmak çok zor, değerini bilin vallahi:-))) Keyifli hafta sonları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet model sıkıntım had safhada. Büyük oğlan aslında hoş manken olur ya bizimle gelmiyor bile

      Sil
  4. kolay gelsin ürününüz bol olsun...

    YanıtlaSil
  5. Zeytin normalde geç büyüyen bir meyve ama 3-4 yıl sonra yeni ekimlerde fidanına göre yetişenler oluyor diye biliyorum ama yine de araştırmak lazım zeytin türünüzü... Çok kolay gelsin aslında çok güzel bir iş yapıyorsunuz hem nasıl rahatlatıyordur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız, araştırmalı. İhmal ettiğimiz noktalardan biri bu. Biraz da koca kişilerin inat damarı işte...

      Sil
  6. Zeytin ktalicesi olacaksin :))))

    YanıtlaSil
  7. Zeytin bizim bahçede var 2 tane, kendimiz diktik. Biri büyüyor diğeri minnak hala. Ben de onlara bakınca bir türlü anlam veremiyorum.

    Kolay gelsin arkadaşım.

    YanıtlaSil
  8. valla bu konuda şanslısınız ailecek yanii, eh sana zorluklar olsa daa :)

    YanıtlaSil
  9. Güzel ortammış. Ben de çalışmak orada isterdim. Stresli iş ortamındansa fiziksel güçle bir şeyler yapmak daha iyi geliyor bana. Beden yorulunca zihin sakinleşirmiş. Kolay gelsin. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder