Stateless/ Behind Her Eyes



 STATELESS

Avustralya'da göçmenlerin gözaltında olduğu bir göçmen merkezinde hayatları kesişen insanların hikayesi.  Avustralya vatandaşı bir hostes olan Sofie, kendisine tecavüz eden adamdan  kaçmak için ülke dışına çıkmaya çalışırken merkeze düşüyor.  Afgan mülteci Ameer ise eşi ve 2 kızı ile ülkeye giriş yapmaya çalışan biri. Cam, daha çok para kazanmak için göçmen merkezinde işe giren biri. Ama oradaki düzen ve vicdanı arasında sıkışıp kalıyor. Clare ise basının merceği altındaki toplama merkezinde yönetimi devralıp sorunları çözmesi için göç idaresi tarafından görevlendiriliyor.

Dizi gerçek hikayelerden yola çıkarak hazırlanmış. Kesinlikle güzeldi, çok güzeldi.


 Deeptone'da görmüştüm ilgimi çekince izledim. 6 bölüm zaten. Hatta yorumları okudum da sonradan tek günde bitirenler varmış.

Psikiyatrist David, onun sekreteri olarak çalışan Loise, David'in eşi Adele ve Rob. Sadece 4 karakterin baskın olduğu psikolojik gerilim dizisi. Finaliyle kesinlikle şaşırtan, hiç sıkmayan bir dizi. Film bittiğinde "nasıl ya" diyerek kalkanlardanım sanırım. Her ne kadar saçma olsa da....



Yorumlar

  1. stateless izledim ama hiç hatırlamıyom bi daa bakıyim :) behind her eyes ne güzeldi işk üç bölüm ama sonra fantastik oldu düştü heyecanı, son bölümde toparladı neyse ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben nerede gördüm anımsamıyorum ya bir öneriydi. Sevdim. David'in soğuk itici bir tarafo oldu benim için hep. Adamın tipimi sevmedim sanırım.

      Sil
  2. 2. sine başlamıştım bıraktım. İlki ilgimi çekti bakacağım. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevdim ilkini. Çerezlik tabir edilen seyirliklerden. Oyuncuların bir soğukluğu var ama.

      Sil
  3. Gerçek hayatta da böyle olaylar var dememe kalmadan zaten yazmışsınız 🙏 Teşekkürler öneri için ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Yakın zamanda biz de yaşadık. Göçmen sorunu hep var hep olacak sanırım.

      Sil
  4. Behind Her Eyes izlerken bende dedim insanlar bunu neden beğenmiş anlamıyorum diye söylenip durdum, ama sonunda öyle bir şaşırdım ki izlediğime değdi dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa dizileri severim genelde. Film gibi çabuk biter, netleşir. Bir de gizem olayını seviyorum sanırım.

      Sil
  5. Behind her eyes dün bir arkadaşım tavsiye etti ama ben kitabını alacağım dizi izlemeyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde okunacak o kadar çok kitap var ki bu ara yetişemiyorum. Biraz dağıldım gibi. Bir de dizi-film izlemeyi sevdiğim bir dönemdeyim sanki.

      Sil
  6. Stateless o kadar da ağır değil aslında. Çok fena görüntüler yok. Ama biz de yakın zamandan biliyoruz, yaşadık bazı şeyleri.

    YanıtlaSil
  7. Selam. 😊
    Birinci diziyi not ettim, ikinciyi dün gece bitiridim. Çok beğendim, rüya gören biri olarak da çok etkilendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok rüya gören biriyimdir. Hiç sevmem, uykum kalitesiz malesef.

      Sil
  8. Behind her eyes aklımın bir köşesinde dursun bakalım, teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder