Ağaç Ev Sohbetleri 83


 Agaç Ev Sohbetleri'nin bu haftaki konusu andromeda'dan gelmiş;

"Şu an hayatta olmayan şarkıcılarımız hayatta olsalardı, kimlerin konserlerine gitmek isterdiniz?"

Corona dönemi bir özlenen de konserler oldu doğru. Tiyatro ve konser ikisini de çok özledim. Özellikle İzmir fuarı zamanı yapılan konserler epey keyiflidir. İstanbul Açık Hava'da da konser izlemiştim Fuat Saka'nın off hala belleğimde. Ne müthişti. 

Neyse özlem kısmını geçip sorunun yanıtına gelecek olursak. Hiç gitmedim ama Barış Manço olabilir. Çok severim, kasetleri vardı ben de. Hala duruyor tabi ki. 

Kazım Koyuncu konserine de gidilirdi kesinlikle. Harun Kolçak severim bir de. Aklıma bunlar geldi.

Yorumlar

  1. Saydığınız sanatçıların mekanı cennet olsun... Hepsi büyük sanatçı gerçekten, şarkıları da bir o kadar güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında düşününce aklıma başkaları da geldi ya.

      Sil
  2. Barış Manço bende gitmek isterdim

    YanıtlaSil
  3. istanbul açık hava neresi, harbiye açık hava mıııı ah ah :) kolçak evet yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet. İstanbul'da yaşarken konserler ve tiyatro olayı çok daha rahattı sanki. Özledim oranın sanat hayatını.

      Sil
  4. Barış Manço
    Kayahan
    Sanırım ikisini canlı izleyemedigim icib üzüleceğim
    Allah uzun ömür versin Sezen Aksuyu ve Sertab Ereneri canlı izleme şansına sahip oldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayahan şarkılarını severim ama Nilüfer'in sesinden. Aklıma geldide ondan eklemedim yazıya.

      Sil
  5. "Adam olacak çocuk"lar kuşağından gelip te Barış Abi'yi özlemeyen yoktur sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız. O programlarla büyüdük, sevdik. Bugün bayram erken kalkın çocuklar dizeleri hala dilimizde.

      Sil
  6. Çok kişinin güzel anımsadığı biri sanırım Barış Manço. Üstelik hiç tanımıyoruz.

    YanıtlaSil
  7. Fuar zamanı halk konserlerinde Zeki Müren dahil pek çok sanatçıyı izleme fırsatımız olurdu. Fakat o minnacık sandalyelerde konser izlemek ayrı bir işkence olurdu. Kazım Koyuncu, Harın Kolçak konserlerine gitmek isterdim ben de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fuarda halk konserlerine daha yakın yıllarda gittim ben. Çocukken bizimkiler gitmezdi. Tiyatro, konser, sinema hep benim sonraki yıllarda edindiklerim. Eşim de sevdiğinden fırsat buldukça çocuklarla gidiyoruz şimdi.

      Sil

Yorum Gönder