AĞAÇ EV SOHBETLERİ 76


 Ağaç Ev Sohbetleri'nin 76. haftasının konusu Sessiz Gemi'den gelmiş;

"

Pandemi bir gün bitecek ve bütün olanlardan sonra hayata dikkatli şekilde karışacağız. Belki sosyal mesafe kuralları artık hep geçerli olacak belki maske de uzakdoğu ülkelerinde olduğu gibi kalabalık alanlarda yoldaşımız olmaya devam edecek tedbir için.. Peki evlerde hapsolduğumuz bu sürecin ardından nasıl bir tatil hayaliniz var? Nereye gitmek ve ne yapmak istiyorsunuz? Gerçekçi düşünerek ve size uygun şartlar altında gerçek planlarınızdan söz edin bakalım."

 

Benim tatil hayalim hep aynıdır sanırım. Zaten sosyal mesafe gerektiren kalabalık yerler ilgi alanımın dışında. Plaj, kafe gibi yerlere takılmayız biz. Nerede dağın başı var nerede bilinmeyen bir koy hah bizi işte oraya koy git...Bizim bir tarla var. Bahar aylarında çapa, yabani ot temizliği. yaz sulama derken epey zamanımızı orası alıyor ki kimse yok biz ev halkı sadece. Gittiğimiz belli deniz kıyıları var. Bir Altınköy kalabalıktır orada da gider in cin top oynayan keskin kayalıklardan gireriz denize. Kumsaldan değil. Yani yasaklar dışında bizim tatil olayımız değişmez. 

Bugün doğum günüm benim. 47 oldum gari. Yeni yaşım bana bol gezmeli bol fotoğraf çekmeli, az yasaklı zamanlar getirsin istiyorum....

Yorumlar

  1. Doğum gününüz kutlu olsun diyelim o zaman ilk önce.
    Bizim gibi sizide pandemi pek bu konuda pek etkilemiyor gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Evet çok da etkiledi denemez. İlla sıkıntılar yaşıyor insan ama apartmanlarda yaşayan ya da yasaklı belli yaş grubunun durumunu düşününce yakınmak eşşeklik olur.

      Sil
  2. Doğum gününüz kutlu olsun o zaman, nice yaşlara:) En güzelini yapıyorsunuz, bol fotoğraflı gezmeleriniz olsun, pandemisiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun. Aslında en güzel-en doğrusu noktasında değilim. Ben tatil-eğlence gibi konuların tercihle orantılı olduğunu düşünyorum. İlla maddiyat da var ama bunun ötesinde alınan keyifler var. Bu pandemi öncesinden de sessizliği sakinliği çok severdim.

      Sil
  3. Gelecek yıl Pandeminin hüküm sürmediği günlerde bir kutlama yapmanızı gönülden diliyorum.
    Doğal ortamlarda yapılan tatiller en içe sinen dinlenmelerdir.
    Sağlıklı, güzel, aydınlık günlere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun. Makbule hanım malesef benim evin erkekleri pek kutlama olayından anlamazlar. Oduncuklarım.((( Geçmişte arkadaşlarımla olmuştu ama evlendiğimden beri doğum günü kutlaması görmedim ben.

      Sil
    2. Kuru ağaçlar bile filiz veriyor. Mevsim değişikliklerini beklemek lazım. siz onlara sürpriz yapın. Sevgiler...

      Sil
  4. Nice sağlıklı ve mutlu yıllarınız olsun :)

    YanıtlaSil
  5. yeni yaşın kutlu olsun umarım bu sene bol gezmeli ve açık havada geçirmeli bir yıl olur :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım öyle olur, özledi tüm dünya sokaklarda olmayı.

      Sil
  6. Nice mutlu doğum günleriniz olsun, sevdiklerinizle beraber inşallah.

    YanıtlaSil
  7. oleeey yeni yaşın tarla dağ koy larda ve foti çekerek geçsiiin işallah maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşkürederim:)))) evet öyle geçsin bence de

      Sil
  8. Biraz geç olmuş ama doğum gününüz kutlu olsun, bütün güzel temennilerinizin gerçekleşeceği bir yaş diliyorum:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım hepimiz için güzellikler getirsin yeni yıl.,

      Sil
  9. Nice mutlu yıllara, hayattan dilediğiniz ne varsa olması temennisi ile... Değil mi plajdansa aile veya sadece arkadaş ekibinin olduğu sakin koylarda denize girmek daha keyifli, bu yıl kış gelmeden bahar geldi, yazın eli kulağındadır artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dniz ve tatil olayı kişinin zevkine kalmış bence. Kalabalıkl plajlar kötüdür demiyorum. Ondan zevk alan çok kişi var. Ama ben sessizliği seviyorum.

      Sil
  10. yeni yaşın kutlu olsuun :) koylarda sakince rahatsız edilmeden yüzmek ne kadar güzeldir yaa :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder