Perception

2020'de son başladığım ve hala da devam eden dizi Perception. Sade ve Derin'in önerisiyle haberim oldu bu diziden. Araya filmler katarak yavaş yavaş izliyorum bu kez. 

Perception bir nevi suç, dedektiflik tarzı bir dizi. 2012 yılında çekimleri başlamış. 3 sezon.

Üniversitede nöropsikoloji profesörlüğü yapan Daniel Pierce’ın eski öğrencilerinden Kate Moretti, FBI’da ajan olarak çalışıyor ve Pierce’dan bazı davalarda yardım alıyor. Suçları çözerken doktorun en büyük yardımcısı ise gördüğü halüsinasyonlar. 

Hani öyle ahım şahım bir tarafı yok dizinin aslında. Ama Daniel Pierce karakterinin dizinin başında ve sonunda öğrencilere ders verirken yaptığı konuşmalar ilginç. Bu tarzı seviyorsanız, tıp ve özellikle de beyin ilginizi çekiyorsa sevebilirsiniz.


 

Yorumlar

  1. güzele benziyor aldım notlarımın arasına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni çok etkilemedi ama yine de fena değil

      Sil
  2. ne dizi yaaaaa adam da ne oynamış beeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adam iyi orası kesin. Ama genel anlamda beni çok sarmadı. Zaten deli doktor için izliyorum...

      Sil
    2. adam için izlenir zateeen :) genelde suçlu profili dizileri iyi oluyo, mindhunter gibi :)

      Sil
  3. Borgen'ın üçüncü sezon son bölümünü bu akşam bitirmeyi düşünüyorum. Yeni bir diziye başlamak istiyorum fakat Perception dizisini pek beğenmediğiniz anlaşılıyor. Deep'in daha önceden önerdiği diğer dizilere bir bakayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Borgen seyretmediğim bir dizi. Bakayım neymiş. Perception biraz klasik, fazlaca anlam hataları var. Ama doktor karakteri çok iyi. Dediğim gibi başta ve sonda çıkan söylemleri de. Dönüp bir kez daha dinlediğim oluyor.

      Sil
  4. İşin içine beyin girdiği için belki bilmiyorum devam ediyorum şimdilik.

    YanıtlaSil
  5. ilgimi çeker hatta çekti ama sıra gelmiyor şu an star trek izliyorum sonra sabrina ve umbrella academy var..

    YanıtlaSil
  6. Ben ilk kez duydum. Bu ara tüm bos vaktim çalışma odamda geçiyor orda da tv yok bir şey izleyemiyorum 🙂

    YanıtlaSil

Yorum Gönder