Never Rarely Sometimes Always

17 yaşındaki Autumn'un hikayesini anlatan Never Rarely Sometimes Always'i izledim hafta içi. Lise öğrencisi Autumn aynı zamanda süpermarkette çalışıyor. Hamile olduğunu öğrenmesi ile hayatı bir çıkmaza giriyor. Bunu öğrenen kuzeni Skylar'ın yardımı ile New York'a kürtaj olmaya gidiyor.

Hikaye 2 genç kısın etrafında dönüyor zaten.Pennsylvania'nın kırsal kesiminde yaşayan ve muhafazakar çevresi olan genç kızlar büyük şehirde işlerin daha kolay olacağını düşünüyorler. Ama orada da anneliğin kutsallığı vurgulanıyor. Genç kızın istemediği bir hamileliği yaşaması, bunun nasıl olduğu gibi konular gözardı ediliyor. Bir kadın yönetmenin elinden çıkma film, kadının sıkıntısını gayet güzel anlatmış.
 



 

Yorumlar

  1. oyy en kısa zamanda izlerim, şimdiden sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet izle bence de. Sarımı oskar adaylarından da biriymiş.

      Sil
  2. Bu tarz filmler genelde durağan ilerliyor. Yine de konu itibariyle ilgimi çekecek bir filme benziyor. Not ettim ve tesekkur ettim😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın oldukça durağan bir film. Diyologlar bile çok az. Ama kendini seyrettiriyor.

      Sil
  3. Hmm bir kız annesi olarak merak ettim 🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız erkek anneleri de hepsi seyretsin bence.

      Sil
  4. Evet ben de öyle diye okudum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder