Güvercinler

Cuma günü fotoğraflarımın bu haftaki konuğu güvercinler olsun. Eskiden daha çok kuş fotoğrafı çekerdim. Özellikle uçarken daha net çekme mücadelem olurdu. Son yıllarda epey azaltmışım kuş çekimini. Geçenlerde sokağa çıktığımda Konak Meydanı'nda biraz güvercinlerle oyalandım ama.



 

Çocuklarla kuşların oyunu her zaman keyifli gelmiştir bana. Geçmişte benimkiler küçükken de Konak'a getirir oyunlarını seyrederdim. 




 

Dört Güvercin, Nazım Hikmet

geldi dört güvercin
suda yıkanmak için.
su mahpusane yalağındaydı.
ve güneş
güvercinlerin
gözünde, kanadında, kırmızı ayağındaydı.
girdi dört güvercin
yıkanmak için
suyun içine.
ve kederli toprakta dört insan
baktı dört güvercine.

Yorumlar

  1. Suya yansımış olanı pek bir beğendim.
    Bu tip güvercin yok gibi bizim buralarda. Daha çok karga saksağan ve serçeler var.
    Ve tabi yukarlarda uçuşan martılar görülür arada
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onu bende sevdim. Her ne kadar netlik kaçmış olsa da...

      Sil
  2. güvercinler ve çocuklar ne güzel ikiliiiii :) bir vürüs dizisinde güvercin gribi pandemisi vardııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bilmiyorum o diziyi. Kuşlar hep suçlanır zaten. Yine kuş gribi hortlamış ya.

      Sil
  3. Ne güzel şiiridir nazimin. Fotograflar cok guzel. Bornovada yaşıyorum ben de. Konak'a bile gidemeyeli o kadar uzun zaman olmus ki... özlemle baktım fotoğraflarınıza da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aylardır çıkmıyordum işte havayı güzel bulunca biraz fotoğraf çekmek istedim.

      Sil
  4. Şu havalarda en çok yardıma ihtiyacı olanlar çok güzeller

    YanıtlaSil
  5. Güvercin fotoğrafları insanın içine ferahlık salıyor. Işık güzel, çocukların oyunları da öyle :) Teşekkürler.
    Bugün nomadland'ın altyazısını gördüm. Nete gelmiş anlaşılan :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder