Durante La Tormenta/ Mirage/Fırtına Anı

1989 yılında çıkan şiddetli bir fırtınada, komşusunun evinden gelen sesleri duyan 12 yaşındaki Nico, merak ederik o eve gider. Eve girdiğinde komşu kadını yerde kanlar içinde bulur. Yukarıdan elinde bıçakla kadının kocasının geldiğini görnce hızla kaçar ve bir arabanın çarpması sonucu ölür.

Aradan 25 yıl geçtikten sonra ise Vera, eşi David ve kızı ile birlikte Nico’nun evine taşınır. Bir süre sonra Vera, Nico’nun kaydettiği kasetleri ve eski televizyonu bulurlar. Yine aynı tip fırtınanın çıktığı gece Vera televizyon aracılığı ile Nico ile iletişim kurar ve ölmesini engeller. Ama bu yaptığı kendi yaşantısının kökten değişmesine neden olacaktır.


 

İnsanın bol bol düşünmeye iten, gizem dolu bir film Fırtına Anı. Zamanda sıçrama, paralel evren gibi kavramlarla olay gidiyor. Vera, kendi hayatını yeniden kazanmak için uğraşırken intihar ederek yeniden yaşama dönüyor mesela. 

Çok da anlatmamalı sanırım. Bu tarzı seviyorsanız oldukça başarılı bence.


 

Yorumlar

  1. la casa papel deki oyuncu olunca izlemiştim bunu, güzeldi.

    YanıtlaSil
  2. Profesör'ü gördüm geldim, konu ilgimi cekti, gideyim bulayım ve izleyeyim. Tesekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. izledim tabiii ispanyol sineması çok iyiii :)

    YanıtlaSil
  4. Bizimkiler sevmez ben severim Avrupa sineması ☺️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder