AĞAÇ EV SOHBETLERİ 74

 

Ağaç Ev Sohbetleri'nde bu haftanın konusu; " Çocukluğunuzda yetişkinlerin veya sizden büyüklerin sizi korkutmak amacıyla veya gerçekten inanarak anlattığı öcü, cadı, hayalet vs hikayeleri var mıydı? Bununla ilgili anılarınızı anlatır mısınız?"
 Konu Kavanozdaki Beyin bloğunun sahibi arkadaşımızdan.

Bizim evde öyle korkutma olayı olduğunu anımsamıyorum. Annem zaten oldukça bilinçli bir  kadındı. Belli kuralları, disiplin olayı falan vardı. Bakışlarından ne demek istediğini anlardık ama mantıksız korkutmakmış, suçlamakmış bu tür şeyleri hiç yaşamadık. 

Ama gerilim filmi seyretmeyi oldum olası sevmişimdir. Bulduğum filmleri kaçırmazdım. Özellikle star tv açıldığında cuma geceleri gerilim kuşağı olurdu. Onları mutlaka izlerdim. Hoş o dönem çocukluk kalmamıştı ya olsun. Kitap okumyı da çok sevmişimdir. Belki bunların etkisi bilmiyorum geceleri yatmadan önce kapıları, divan altlarını mutlaka kontrol ederdim. Özellikle o divanlar benim belalım olmuşlardır çocuklukta. Gidip gidip kontrol etmekten helak olduğum zamanlar olurdu.



Yorumlar

  1. Ah ah... o filmler yok mu o filmler.
    Artık izlemiyorum. Zira beynim bana acayip oyunlar oynuyor sonrasında. 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hala seviyorum ama artık korkmuyorum. Neyse evde divan da yok:(((

      Sil
  2. ailem değil ama arkadaşlarım korkutmuştu beni çocukların çoğunun başına bu geliyor zaten oğluma da öyle oldu maalesef..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar arasında olduysa da hiç aklımda kalmamış. Aslında konuşulmuş olabilir. Sever çocuklar bu tars şeyleri.

      Sil
  3. Şanslıymışsınız:) Benim de şimdi geldi aklıma. Sanırım lise ikinci sınıftaydık. Gece saat ikide deprem olmuş iyice sallamıştık. O deprem sırasında saat kulesinin tepesi yıkılmış, sanırım bir de can kaybı olmuştu. O zaman tuvaletimiz evimizin bahçesinde bir köşedeydi. En az on gün tuvalete gitmeye korkmuştuk nedense:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gece depremk olayı vardı bir yıl. Hatta abim ertesi gün üniversite sınavına girecekti. O mu acaba? Evin bahçesindeki tuvalet her daim sıkıntı olur bence.

      Sil
  4. aa ne ilginç yaa, çocuklukta divan altı kontrol etmek mi nedeeeen, annatsanaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birileri var mı diye bakıyordum. Hep biri çıkacak korkusu vardı nedense. Belki öle ir sahne seyrettim filmde falan ondan etkilendim.

      Sil
  5. yaa eveet divan altları, kapı arkası, dolap içleri özellikle karanlıkta hatta bazen masa altı filan ürkütücü gelirdi gerilim filmleri yüzünden :D ben de gece ayağımı yataktan sarkıtamazdım altında bir şey varsa diye :) bir de anneannemin eskiden kanepesi yoktu onun yerine tahta sedirleri vardı gündüzleri altına girip oyun oynardım hiç ağaç evim olmadığı için oraları öyle hayal ederdim ama geceleri korkardım valla altından bir şey çıkacak diyee :D
    ailen ne güzel bilinçli davranmışlar ben de annemin gözüne bakınca susup oturmam gerektiğini anlardım diziplinli bir evdi ama işte dayılar teyzeler kuzenlerle korku seanslarımız olurdu :D

    YanıtlaSil
  6. Yakında oturan bir tek babaannem ve bir amcam vardı benim. Onlarla da pek iyi olduğum söylenemez. Dha çocukken bile doğru bulmadığım zamanlar babaaneme karşı çıkardım, beni pek sevmezdi. Babamla bir dönemki iş ilişkileri yüzünden amcama da hiç sıcak olamadım. Daha içe dönük biri oldum hep. Belki de bu yüzden öyle korku olayları olmadı çevremde.

    YanıtlaSil
  7. Babaannem Gulyabaniyi anlatırdı 😀

    YanıtlaSil

Yorum Gönder