Yetenekli Bay Ripley


Maddi imkanları pek de iyi olmayan Tom Ripley, bir gün oğlunun İtalya'dan dönmesini isteyen zengin bir adam tarafından görevlendirilir. Hayatta daha iyi bir konumda olmak isteyen Ripley, bu durumu fırsata çevirir. 

Başta Tom Ripley'e pas vermeyen Dickie, zamanla onun oyunlarına yenik düşer ve hayatına dahil eder.  Ripley'se hayatına iyice girerek zamanla onun yerine geçer.



Film Patricia Highmith'in kitabından uyarlanmış. Benim seyrettiğim 1999 yapımı olan film. Ama kitap, 1960 yılında Plein Soleil adıyla da filme aktarılmış. Psikolojik gerilim türündeki film, 2 saatin üzerinde olmasına karşın gayet rahat ilerliyor.

 


Yorumlar

  1. Bu tür filmleri severim ama o kadar çok film var ki izlenecek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız çok seyredilecek film-dizi var.

      Sil
  2. bu da güzel plein soleil de :) ve roman serisi de, dört tane galiba, okudum hepsini, süfer yazar buuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Roman serisini okumadım. Bakalım kütüphenede var mı.

      Sil
  3. Hep duyduğum ama ne okuduğum ne de izlesigim bir isim 🙈
    Seneye ekleyeyim listeye.

    YanıtlaSil
  4. Yetenekli Bay Ripley filmini ben de sıkılmadan izlemiştim. Ama ilk filmden haberim yoktu. Aradım ve buldum az önce, bu beni mutlu etti :) Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de okudum ama izlemedim ilk filmi. Yetişmiyor bir türlü

      Sil
  5. Ben severek izlemiştim keyifli bir film ☺️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder