Sharp Objects

 

Bu ara dizilere takıldım dedim ya tavsiyeler ya da netten bakarak seçtiklerimi sırayla izliyorum bakalım. Öyle sezonlarca sürmeyenler tercihim. Bir noktadan sonra sıkılıyorum diziyi ne kadar sevsem de.

Sharp Objetcs de tesadüfen karşıma çıktı aslında. Tek sezon, 8 bölüm polisiye-gizem dizisi. Bana geyet hitap ediyor yani. Biraz kasvetli olduğunu da eklemek lazım.

 

Büyüdüğü kasayaba öldürülen 2 genç kızın haberini yapmak için gönderilen gazetecinin hikayesini izliyoruz dizide. Epey bir geçmişin farklı zamanlarına gidişler var. Camille, kasabada doyaştıkça, olayı araştırdıkça geçmişte yaşadığı tatsız olayları anımsıyor sürekli.

 

Dizideki anne karakteri hasta ruhlu biri. Çocuklarının kendisine muhtaç olmasından zevk alıyor. Bunun için de epey bir çaba gösteriyor. Zatan zaman içinde anlıyoruz ki anne de psikolojik bir rahatsızlık var;  Munchausen by proxy sendromu (MBPS) 

 

Dizi tüm bölümlerinde iç karartıcı olduğu kadar merak da ettiriyor. Anne karakterine sinir oluyorsunuz, Camille'ye üzülüyorsunuz, kasabanın uyuzluğuna uyuz oluyorsunuz. Ve final gayet başarılıydı bence. Sanki sürecekmiş gibi noktalamışlar ama başrol oyuncusu Amy Adams daha fazla bu karakterin içinde olmak istememiş. 

 

 

 

Yorumlar

  1. notumu aldım bakacağım bu diziye de.

    YanıtlaSil
  2. amy adams mıııı ay hemen izleyim o zaman oooo saooool :) munçasen sendromu meşhur, filmlerden biliyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle seversin sen bunu. Sendromu ilk kez dduydum denk gelmemişim demek ki

      Sil
    2. nette bulamadım. tv özel kanallarındaymış. yakında gelir netteki sitelere :)

      Sil
    3. http://www.bolumd.me/izle/39715/sharp-objects-1-sezon-1-bolum-izle

      buradan izledim ben. Türkçe dublaj ve alt yazı seçenekleri var. Araya reklam falan giriyor ya çok rahatsız etmedi.

      Sil
    4. aaa bu site de nerden çıktı saoool :) holeeey :)

      Sil
    5. başladım oleey daha başından bile sevdiiim tenk yuuu :)

      Sil
    6. Sevindim. Keyifli seyirler o zaman sana:)))

      Sil
  3. bugün izmirde 440 yeni korona vakası çıkmış, otellerde de durum kötüymüş. ilçelerde de. aman dikkat ediiin yaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet vakalar artıyormuş. Tatil dönüşleri, aşırı temas normal aslında. Biz evdeyiz hep. Zorunlu market ya da tarla dışında pek çıkmıyoruz. Bir tek erken yürüyüş yapıyorum o da tavsiye ediliyor zaten.

      Sil
  4. http://pelinpembesi-buket.blogspot.com/

    karavan yazısını okusan yaaa, son yazısıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum:))) ben de istiyorum karavan ya e halkı yanaşmadı. Geçen yıl epey manüple etmeye çalışmıştım yemediler:(((

      Sil
  5. bakıcam bir ara hoş gibime geldi : )

    YanıtlaSil
  6. Ahh ben bu diziyi izlemek istiyordum ama bak unutmuşum. İyi ki hatırlattın Saadet

    YanıtlaSil
  7. Şu sıra "mikro ifadeler" konusu üzerine düştüğüm için "lie to me" izliyorum.
    Karamsar tarzda yapımlar içimi sıkıyor.

    YanıtlaSil
  8. baak son yazımda bu diziiii :)

    YanıtlaSil
  9. Sevdiğim tarz, bakayım buna.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder