Marianne

Gerilim-korku diy izlediğim bir dizi Marianne. Ama beni hayal kırıklığına uğrattı. Ne korktum ne gerildim. Fazla basit geldi bana. Netten baktığımda yerimizden hopladık falan türünde yorumlar vardı aslında. Belki bana hitap etmedi. Sanırım bu kadar göstere göstere "öteki dünya, cadı, canavar" tarzı imgeleri biraz saçma buluyorum. 


 Çok satan bir gerilim romanı serisinin yazarı Emma Larsimon'un hikayesi var dizide. Emma aslında çocukluğunun kabuslarını yazıyor hikayelerinde. Bir süre sonra bu hikayeler gerçek olmaya başlıyor. Büyüdüğü kasabaya geri dönen Amma kabuslarının kaynağını bulmaya çalışıyor.

Ama kulağa hoş gelen Fransızca ve Emma karakterini oynayan Victoire Du Bois çok hoştu.



 

Yorumlar

  1. ismini duydum ama bu tarz film sevmiyorum artık seyretmedim o yüzden..

    YanıtlaSil
  2. izledim idare ederdiiiiii :) severim bu türü :)

    YanıtlaSil
  3. Belki vakit geçirmek için izlenebilir 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder