Kürkçü dükkanına geri döndük...

Tatil bitti döndük. Aslında cumartesi öğlen döndük ya gelir gelmez hem evle ilgilen (cadde üstü ya inanılmaz toz oluyor camlar kapalı bile olsa) hem incir topla pestil olayına gir. Kurutulacak incirleri ayır, kurumuşları topla, çamaşır haliyle derken bizim pestilimiz çıktı. Pazar da tarla diyordu Devrim ya neyse vazgeçirdim. Yaktığın mazota toplayacağın domates deymez diyerekten:)))

Bunlar ilk tatil görüntüleri olsun. Epeydir su altı karesi paylaşmamıştım. Hiç ummadığımız bir yerde (merkeze oldukça yakındı) şu koca vatozu gördük. Netten bulduğum kadarıyla kazık kuyruk imiş cinsi. İlk böyle desenlisini gördük. Eh benim de vatozla bir karem olsun. Çok da yaklaşamıyor insan zehirli sonuçta. Hoş hiç kıpırdamadı, sadece gözleri oynuyordu.



Merkezde eskimiş, kapatılmış iskele. Altı çok güzel görüntü verir diye düşündüm. Anca son gün sabahtan çekme fırsatı bulduk. Biraz karışık bir tatil oldu bu kez. Tatilin daha ilk gününde Devrim'in dayısı ateşlendi hastaneye gittiler corona pozitif. Kızı ve torunu da pozitif. Ayrı evlerdeydik ya yine de az buçuk temas oldu. Tatsızlık, keyifsizlik haliyle. Şimdi evde karantinaya aldık kendimizi. Devrim başvurdu test için yedinci günde iyi sonuç verir deyip çarşamba gel demişler. Özel araç ve ayrı ev olduğundan kimseye bulaştırma telaş yaşamadık. Kendi insiyatifimizde tenha hatta insan olmayan koyları da bulunca bulaş anlamında rahatız. 

 

 

Yorumlar

  1. çok geçmiş olsun inşşallah sorunsuz atlatırsınız.

    YanıtlaSil
  2. Selamlar iskele direklerinin olduğu fotoğraf çok fantastik görünüyor. Bayıldım.
    Vatoz da aynı şekilde harika çıkmış.
    Hastalarınıza acil şifalar diliyorum. Siz de bir sıkıntı yaşamazsınız umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İskeleye bayıldım ben. Çok fotojenikti ama su altında fazla kalamıyorum işte. Koca kişisi de yamuk çekmiş çoğu kareyi (oysa epey kalıyor dipte) Bizler iyiyiz. Yine de dikkat etmek, başkalarıyla temas etmemek gerekli.

      Sil
  3. haberler tatlişti ama sonra korona ay hadi geçmiş olsun çabuk atlatsınlar, urla sığacık çeşmede vakalar birden çok artmış, bayramdan sonra, gezerken dikkat edin yaa, tarla serbest hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiler konuştuğumuz kadarıyla. Biz Urla merkezde gezmeyiz, bir kez hava bulutluyken çekim yapmak için gittim merkeze. Genel olarak tercihimiz az insanlı yerler olduğu için bu dönem bizi olumsuz etkilemedi. İşte ilk kez bir aile olayı oldu:(((

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun. İyi haberleriniz olsun.
    Denizin altı nasıl muhteşem. Ama nedense hep ürkmüşumur dalmaktan. Şimdilik fotoğraflara bakarak bu doğa harikasını izliyorum.
    İyo geceler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun. Aslında maske ile bakınca rahat oluyor. İnsan ne var ne yok görüyor. Maskeye öyle alışmışım ki maskesiz ben de ürkerim. Hele yosun yoğunluğu fazla ise. Ama bu yıl daha bir cesaret geldi. Geçen yıl vatoza doğru dalamamıştım bu yıl rahatsız olmadım.

      Sil
    2. Kızımız çok meraklı ve yurekli bu konuda. Banada destek, belki ilerde denerim. Böyle guzel anları kaçırmak istemiyorum.

      Sil

Yorum Gönder