Geçmiş zaman olur ki

 Tazı Kanyonu

Geçen yıl 2 çadır tatili ile inanılmaz keyifli rotalar gezmiştik. Gezerken, bittiğinde bu yıl kesin yine yapacaktık. Hatta ben hala Likya yolunda yürüyecektim falan. Kısa kısa da olsa o yolu yürümek en büyük hayallerimden biri ya benim evin erkekleri yanaşmıyor.

Neyse, bu yıl pandemi, sınav derken bizim planlar yapılamadı bile. Şimdi tatil başladı yolları açtılar ya kavurucu sıcaklarda olacak iş değil uzun yol. Hele ki tek şöför. Ben de bugün fotoğraf olayını kendimli yapayım bari dedim. Kesinlikle hepsi de yeniden görmek isteyeceğim yerler. Hatta kışın  ya da baharda olsa ne hoş olur.
 
 Köprülü Kanyon

 Salda

 Kaş, aslan balığı

 Fethiye Kral mezarları

Kelebekler vadisine tepeden bakış. Oraya gitmedik malesef

Yorumlar

  1. Tam bir kâşifsiniz. Fotoğraflar çok güzel. Saklı cennetler o kadar çok ki!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tüm hicrelerim öyle ama aile hayatı olunca uygulaması biraz zor. Tarla, bahçe, çocukların okul-sınav durumları derken çoğunlukla benim zorum ve dırdırlarımla çıkılıyor bu tar gezilere.

      Sil
  2. Anılar..Anılarımız.. Bir kez daha yaşamak için neleri feda etmeyiz ki? Çok keyifli geziler yapmışsınız. Kim bilir bir gün tekrarı olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım tez zamanda olur. Buyıl kesin diyordum ya corona engeli oldu. Sağlık olsun yine gezelim...

      Sil
  3. tazı kanyonu ve kelebekler vadisi işallah gitcem ben deee :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder