Üniversite sınavı


Öyle ya da böyle bir üniversite sınavı daha geldi çattı. Bu yıl sanırım çoğu ailede sınav kaygısından ziyade sağlık kaygısı vardır. Dile kolay 2.5 milyon öğrenci 2 gün boyunca toplu olarak kapalı alanlara girip çıkacak. İzmir gibi sıcak iklimlerde yasak olsa da klima çalıştırılacaktır kimi salonlarda. lgs'de duyduk bunun yapıldığını. Ve o sıcakta maske takmak zulüm olacaktır. Serbest deniyor ya kimi çocuk hastalık korkusu ile çıkartmayacaktır maskeyi. Nefes almak bile zorlaşıyor sıcakta maske ile. Ben geçen gün hastaneye gitmek durumunda kaldım yüzümden oluk oluk ter aktı sürekli. Nasıl rahatsız edici bir his. Buna sıvav stresi eklenecek....

Her ne kadar çocukları belli bir düzene koyabilselerde (ki inanmıyorum bu iddiaya) dışarıda veliler ne olacak.Devrim bıraktı sabah Ada'yı anacık babacık ggünüydü okul etrafı diyor. Zaten gölge azmış o az yerlere toplanmış insanlar. Ne kadarı dağılır bilemiyorum. Devrim bırakıp döndü sonuçta.

Çocuklar bu yıl farklı bir sınav veriyorlar aslında. Zaten gelecek kaygısının had safhada olduğu bir ülkede corona sıkıntısı ile sınav.

Bu arada ne yapsak diye konuşuyoruz. Geldiğinde Ada'yı bahçede fırçayla mı yıkasak? 14 gün tarlada karantinaya mı soksak?

Ve bu dönem hele birkaç gün bizim için çok sancılı oldu. Yeterince çalıştığı ve öğretmenlerinin de iyi olduğu söylediği halde Ada aşırı stres yaptı. Olayı biraz abartıp bizi canımızdan bezdirdi resmen. Ciddi stres mi bu durumu kullandı mı şüphelerim var hatta. Hatta Deniz duruma bakıp "bende mi Ada gibi olacağım?" yorumu yaptı. Öyle ciddi olarak tek başıma şöyle güzel bir tatile ihtiyacım var ki...

Yorumlar

  1. AYY umarım iyi geçer gönlüne göre bir okula yerleşir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi geçmiş gibi bakalım, bekleyip göreceğiz.

      Sil
  2. Allah gönlüne göre versin, zihin açıklığı diliyorum,başarılar. Çok zor bir dönemde giriyorlar gerçekten.

    YanıtlaSil
  3. umarım iyi geçmiştir sınavı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi geçmiş görünüyor. Yanıtların tamamını hatırlamıyormuş ya bakalım

      Sil
  4. hadi hayırlısı :) sonlara doğru güldüm ama. napsın ya işte bizim ülkenin sınav stresi :) evet yaa virüslülerle virüssüzler aynı sınıfta sınava girmişler maleselef :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse atlattık bitti. Ama canımı okudu orası kesin. Kesinlikle abartmıyorum. Ya diyorum ben de üniversite sınavına girdim stresten ellerim kat kat soyuldu ama kendime. Bu bizi helak etti...

      Sil

Yorum Gönder