Tarladan kareler


Cuma fotoğrafları biraz gecikti bugün. Beynim yandı azıcık. Dün akşamdan 'cumartesi sabahı tarlaya gidilecek, Ada anneanneye bırakıyacak, işte şu şu hazırlıklar yapılacak' kafamda tamam. Sabah erkenden yürüyüşümü yaptım geldim nete girdim aaa sokağa çıkma yasağı. Azıcık fotolarla ilgilen ama kafa yasakta. 'Şimdi nasıl olacak, kimin eli kimin cebinde' Dönüşte deniz kıyısında uzun pozlama çalışırım hayalleri fos yine....

Neyse kalk Saadet yemek yap dedim, sama-dolma olayına girdim. Bir taraftan tarlada yenebilecek birşeyleri hazırla falan. E güzel yasak kalkmış. Sinirli söylene söylene yemeği yapıyorum, yanımda Deniz onunla konuşuyorum falan. Yeni durumda nasıl yapacağız, 2 gece mi bir gece mi kalınacak, ne hazırlanacak? Ada dershaneye başladı bu hafta üniversite sınavına girecek. Onlar da dön baba dönelim durumundalar.

(bu arada anlaşılacağı üzere ben belirsizliği sevmem. Net olunacak bana. Öyle güzel hazırlanırım, günü öyle güzel değerlendiririm ki. Netsizlik sinir yapar, sıkınt yaratır)


Kitap okuyacağım, ev sporumu yapacağım, hazırlık yapacağım ama ben elimde telefon yok twitter, yok face sürekli son dakika bakıyorum.

Dengemi bozdular vesselam. Bugünkü planların çoğu kaldı. Neyse.  Sizi tarla çekimleri ile başbaşa bırakayım ben.





Yorumlar

  1. çekimlerin hepsi muhteşem bakış açınıza sağlık.

    YanıtlaSil
  2. resimler hepsi harika ama uğur böceğine bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. güldüm vallahi, işallah şimdi tarladasınızdır :) fotolar güzeeel. sen seviyon close up yapmayıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülünecek haldeydim. Tarlaya gittik, Ada dersanesine gitti. Hatta dün eski kurs hocamın düzenlediği bir son dakika etkinliği ile steel wool fotoğraf çekimine bile gittim.

      Sil
  4. çok güzel fotoğraflaar bayıldıım :) belirsizliklerden ben de hoşlanmam hep tedirgin ve gergin olurum belirsizliklerde bu biraz yorucu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun:)) aslında olmasam biraz rahat biri olsam iyi olacak ya olmuyor işte belli bir yaştan sonra.

      Sil
  5. ah sormayın bu arala bi öyle bi böyle hepimiz bir şaşkına döndük yeminlen....benim kız da lgsci..o da ayrı bir olay zaten...iyi ki bu güzel fotolarınız var içim açıldı işyerinde ...Allah razı olsun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarılar dilerim kızınıza. Onların işi daha zor. İlk kez bu denli önemli bir sınav, ikinci kez girme şansı yok ve virüs sıkıntıları.

      Sil
    2. Ben de belirsizliği hic sevmem programım şaştı mi elim ayağima dolanır. Resimler yine harika çıkmış ☺️. Tum Tum çocuklara başarılar dilerim.

      Sil

Yorum Gönder