Ortaya karışık....


Ortaya karışık bir yayın olsun bu kez. Diyorum ya iyice koptum bu aralar. Hafta sonları maaile tarladayız. Cumadan hazırlğı oluyor. Biraz orada biraz buradan gıda olayı. Pazartesi de yorgunluk atma, çamaşır yıkama...aslında 2 değil 3 gün gidiyoruz.Genelde bir gün de Urla'ya uğruyoruz. Kalıyor bana haftada 2 gün. Saahları çık yürüyüş yap, evde delikanlılar yemek, temizlik. Çekilen fotolarla ilgilen derken ne ara yeniden hafta sonu geldi anlamıyorum.


En gecikmiş bayram kutlaması için de özrümü dilemiş olayım. Bu haftada tarladaydık çünkü. Arefe ve bayramın birinci günü. Giderken buradaki karakon izin vermemişti, dönüşte neyse ki oradaki jandarma verdi. Urla'ya uğrayıp bayramlaştık oradan eve. Dün yine helak olmuş bedenleri dinlendime. bugün ben fotoğraflarla uğraşıyorum, Devrim bahçede dut pekmezi yapıyor. Neyse gidip yardım ederim şimdi.


2.5 aydır hala annemi görmedim. Bakalım yarın bir gitme olayına gireriz artık. Bayramlaşalım, görüşelim. Tabiki mesafeye dikkat ederek. Ne olur ne olmaz. Çok olmasa da dışarı çıkıyoruz, Devrim çalışıyor zaten.


Bunlar 2 haftadır tarlada çektiğim karahindiba fotoğrafları. Şöyle su serperek, üzerinde uğur böceği ile çok estetikler. Makro lens olsa çok çok daha iyileri olurdu ya.....

Yorumlar

  1. ne kadar güzel fotoğraflar. Hele karahindiba şahane

    YanıtlaSil
  2. Sizinde geçmiş bayramınız mübarek olsun.
    Yorucu bir tempo... A
    Karahindiba hastası olarak fotolara bayıldım bennnnnn :)
    Selamlar, sevgiler 🌻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.... fotoğraf yorumunuza ayrıca teşekkürler. Ben de severim ya tam istediklerim olmadı henüz. Açsınlar yine denemelere devam...

      Sil
  3. hepsi çok güzel ilk foto ayrı güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o ayı bir şans oldu. Bazen uğraşıyorum uğur böceklerini çiçeklerin üzerinde çekeceğim diye sıpalar durmuyorlar bir türlü. Bu zaten oradaydı. Kaçmadan çekeceğim diye ne kasıldım.)))

      Sil
  4. fotiler güzel. tarla evet tahmin etmiştim bayramda ordadırlar diyodum. ne güzel bişi. ayrıca anlattığın yoğunluk da ne hoş bişi :) urla da kime bayramlaşmaya gittiniz anlamadım amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğuluk güzel de bazen yorucu oluyor. Hele çocuklara. Geçen Deniz tarlada "yaşıtlarım bilgisayar oyunu oynuyor ben çalışıyorum" serzenişinde bulundu. Neyse temiz hava, hareket iyidir. Hiç kendimizi suçlu hissetmiyoruz çalıştırıyoruz diye. Urla'da eşimin ailesinin evi var. Ablası orada yaşıyor. Bizim tarla da Urla sınırlarında.

      Sil
  5. Bize yaz gelemedi hep yagmur ruzgar. Bi ara verse kendimi dışarı atıyorum 🤣

    YanıtlaSil

Yorum Gönder