Dört Aslan


İlginç bir komedi filmi Dört Aslan. İslam ve terör olaylarını ele alıp ironik bir biçimde ele alıyor.

İngiltere'de yaşayan ve kendilerini cihad aşkına kaptıran 4 adam, gizli bir plan yaparlar. Amaçları seslerini duyuracak büyük bir eylemdir. Bunun için ilk önce 2 tanesi eğitim için Pakistan'a gider. Ama o kadar acemi ve sakarlar ki...dönüşlerinde yeterince yetenekli olduklarına inananrak plan yaparlar ve harekete geçerler. Ancak kafadarlar bu eylemi sorunsuz bir şekilde gerçekleştirmekten o kadar uzaklar ki.

Terör, canlı bomba konularına ele almasına karşın oldukça komik bir film. Gülerken düşündürüyor bir yerde. Seyrettikten sonra düşününce konuyu nasıl değerlendirmeli tam bilemedim.

4 adam, sonradan aralarına katılan biri daha. Ses getiren bir eylem yapmak istiyorlar, canlı bomba olacaklar ama ölmek de istemiyorlar. Kimi fazlaca saf. kimi popülerlik derdinde. Belki etnik kökenleri nedeniyle böyle bir eylemi yapmayı zorunlu görüyorlar. İslam ve terör kavramlarını aynı kefeye koyma, kafalara yerleşmiş yargı; bunların bir eleştirisi gibi.





Yorumlar

  1. konu sıkıntılı normalde linç edilir böyle bir konuyu işleyenler ama film güzelse bir bakayım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet konu ciddin sıkıntılı. Ama işleniş tarzı çok ilginç. Zaten konuyu okuuynnca merak edip izledim.

      Sil
  2. Bu filmi hiç duymamıştım Saadet... Farklı bir bakış açısı gibi geldi okuduğum kadarıyla ve hemen not etiim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmleri izlediğim siteye eklemişler. Öyle haberim oldu benim de.

      Sil
  3. duymadım izleyim bunuuu :) ingiliz komedisi iyidiiir :)

    YanıtlaSil
  4. Not alalım 4 aslan filmini de. Film listesi de uzadı 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim de öyle. Hem izliyorum hem de bir dünya var izlenecek

      Sil

Yorum Gönder