Marriage Story





Film, biri oyuncu biri yönetmen olan bir çiftin  boşanma hikayesini anlatıyor. Niole ve Charlie boşanmaya karar verir ancak ortada küçük bir çocuk var. Nicole bir dizi çekimi için büyüdüğü Los Angeles'e gelirken Charlie New York'ta kalır. Biraz bencil bir karakter olan Charlie eşinin dizisi bitince geri döneceğini düşünürken boşanma davası ile karşı karşıya kalır.


Eşinin gölgesi altında kalmaktan sıkılmış ve kendi ayakları üstünde durmaya karar veren bir kadın, kadının kendisi olmadan yapamayacağını düşünen koca. Biraz klasik ve bildik bir konu.
Asıl sorun iletişimsizlik. Çağımızın sorunu belki de. Dinlemiyoruz, anlamaya çalışmıyoruz.

Oyunculuklar güzeldi ama ben açıkcası oscarlık bir tarafını göremedim. Benzerleri çokca var.


Filmde en beyendiğim karakter ise kadın avukat oldu nedense. Kadının kendine güvenini pek bir sevdim sanırım.



Yorumlar

  1. eveet güzel ama biraz zayıf film hıhım. bikaç film kaldı artık izlemediğim. en iyi kadın oyuncu adaylarından judy ve bombshell kaldıı. ben de yazcam bu akşam adaylarımıı. jojo rabbit ve 1917 :) heeu son öykümü okusan yaa amaa. yeni bi uzun öyküye başladım daaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de var izlemediklerim. Araya Deniz ve Devrim'in talepleri giriyor. Bu ara Deniz Jean Reno'cu oldu. Komedi filmelirini seyrediyoruz.

      Sil
  2. Bu filmin sade anlatımını ben çok sevdim Saadet... Gidip geldim sürekli eşler arasında...

    Evet avukat çok iyiydi, kısacık anlarda bile göz doldurdu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film kötü değildi sadece oscar için zayıf geldi bana.

      Sil
  3. Kendine güvenen güçlü kadınları bende çok severim Saadetcim galiba kazanmak içinde güçlü olmak lazım,filmi izlemiş gibi oldum teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle olmalı. Umarım seversin filmi

      Sil
  4. Sıkıcı değil de belki biraz sıradan.

    YanıtlaSil
  5. Üç keredir izlemey başlıyorum daha yarısına gelemedim, hiç sevmedim filmi.

    YanıtlaSil
  6. Yarısını izledim diğer yarısını izlemeye fırsat bulamadım. İzlediğim kadarıyla güzeldi ama dediğin gibi Oscarlık değilmiş gibi geldi banada.

    YanıtlaSil
  7. jean reno, nikita, derinlik sarhoşluğu, ziyaretçiler, ölümsüz, roseanne, dedemle bu yaz, suç zinciri, hepsisi güzeeeel :)

    YanıtlaSil
  8. Avukat Laura dern galiba. Gördüm netflixte ama daha izleyemedim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder