Malta (Değirmendere) Şelalesi


Son haftalarda (biraz da benim zorumla) pazar günleri yeni keşifler yapıyoruz. Devrim, deniz ve ben. Ada zaten bize pek takılmak istemiyordu, 15 tatilde kursa başladı. Tam zamanlı olarak üniversite sınavına hazırlanıyor.

Bu geçen pazar gününden. Böyle bir güzelliği atlamışım paylaşmamışım. Hoş bu aralar blogla arama kara kedi girdi sanki. Yazmak zor geliyor genelde.




Malta Şelalesi'ni bir fotoğraf paylaşımında gördüm. Baktım yakın bir yer bilmiyoruz. Hadi dedim benimkilere. Menderes'e bağlı Değirmendere Köyü'nde burası. Tahtalı Barajının girişinden giriliyor. Yaz aylarında giriş yasakmış. Orman yagınları malum çok dikkatsiz olabiliyoruz. Girişten sonra bir 3 km daha gidiyorsunuz. İster arabayla ister yürüyerek. Çok güzel bir parkur bence.


Biz burada mı şelale (kapıdaki görevli yoldan göremezsiniz demişti) şurada mı derken biraz yürüdük. Ki iyi oldu tabiki. Sonuç muhteşemdi bence. Küçük, aslında yüzülebilir bile, eşil sularıyla şelale sizi karşılıyor.
Şu yukarıdaki ayakkabı fotoğrafı ortadaki bir kayayı çıkarak çektim. Nasıl keyifli bir nokta. Bir de içecek birşeyler olsaymış...

Burnumuzun dibinde böyle yerler var ve bilmiyoruz. Bu ara insanlar beni çok gezmekle itham ediyorlar. Doğrudur da tercih meselesi. Kimi alışveriş merkezi sever mesela ben bu tarz rotaları. Haftada bir  sadece mazot parası gibi bir masrafa (gıda işini evden hallediyorum, termosla da çay) gayet ekonomik keyifli bol oksijenli geziler bunlar.

Zaten haftaya tarla işleri de başlayacak. Her ne kadar kamulaştırma bilmecesi sürse de ilgilenmek lazım. Asma budaması ve apalamaya başlayacağız bakalım.

Aynı gün o civardaki Claros antik kentine de gittik. Onu da yarın yazayım. 





Yorumlar

  1. bol keyifli gezmelerin olsun arkadaşım.

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel olmuş :) muhteşem bir hava da denk gelmiş kısmetinize bol bol keyifli gezmeler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hava çok güzeldi. Günün ikinci yarısında bulutlar da eşlik etti bize. Mesela dün teee Bafa Gölü'ne kadar gittik bulut yoktu.

      Sil
  3. şahane bir yer bol keyifler olsun..

    YanıtlaSil
  4. oooo ne güzeeel yaaa :) aklımda olsun. uşak'ta var böyle bir şelale bi deeee :)

    YanıtlaSil
  5. egede çok yer var yaaa nefis böyle günlük :) urla değirmenci köyünde yörük evi var, gidin bak kahvaltıya, karaburunda saip köyünde saip kafe var, limana karşı :) bornova tarafında yakaköy var, karşıyaka yolunda karagöl var, güzelbahçe arkasında kavacık köyü var, karaburunda kösedere köyü var, eğlenhoca var. sölerim daha bir dolu yer, doğa güzelliği olan yanii :) anemler hep geziyo daaa :)

    YanıtlaSil
  6. 1,3 ve 5 numaralı resimler harika çıkmış..ne güzel yerlermiş..🙂

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel yerler. Doğaya yakın yaşamanın kıymetini şimdilerde daha iyi anlıyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder