Parazit


Filmi fena halde merak edip bir türlü izleyememiştim. Önce bulamadım ama sağılsun deep bir link verdi o konu halloldu. Sonra evde izlerken net sürekli kesintiye uğradı. Eşimden istedim, flaşa yükleyince rahat hem büyük ekrandan dedim. Tam dün akşam biramı falan hazırlamışım izleyeceğim, elektrikler kesildi...Deniz dalga geçiyor benimle:)))
Neyse kesinti sadece 1 saatlikmiş de ben palanımı uygulayabildim.


Parayı su gibi harcayan, hesabını tutmayan Park ailesi ve meteliğe kurşun atan, işsiz Kim ailesi. Film bu iki aile etrafında sürüyor. Kim ailesinin oğlu bir arkadaşı sayesinde Park ailesinin kızına ingilizce dersi vermeye başlar. Tesadüfler birbirini kovalar ve tüm aile zengin evinde çalışmaya başlar.

Bir nevi yalanlarla girdikleri bu rahat hayat yine bir asalak tarafından tehdit edilir hale gelince işler karışır.

Şimdi ben konuyu anlatmaya bir nokta koyayım. Sonuçta keyifli bir film ve anlatarak heyacanı kaçmasın.


Son yıllarda Amerikan sinemasının genelde aynı konular etrafında dönen filmlerinden sonra farklı ülkelerin filmlerini izlemek keyifli geliyor bana. Bu da farklı kültür, farklı mekanlar ve konu. Kesinlikle akıcı izlenesi bir film. 

Film değişik türleri harmanlamış. Komedi, dram, korku. İki farklı ekonomik sınıftaki ailenin tiraji komik hikayesi işlenirken sınıf eşitsizliği de çok güzel işlenmiş bence.



Yorumlar

  1. Filmi merak ettim. Deep in verdiği linki paylaşabilirsen sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://tamfullhdfilmiizle.com/filmler/gisaengchung-parazit-parasite-izle-ii/

      Film güzeldi ama burası da alt yazılı. Yeni filmleri netten izleyince genelde çeviri kötü oluyor. Biraz zaman geçince iyisini buluyorsun ya.

      Sil
    2. ayy ben de şimdi lovehouse a linki yazdımdı. aynı anda düşünmüşüz.

      Sil
    3. iyi etmişsin. Tatil dönemi girmelerim azalıyor nete.

      Sil
  2. Ben de farklı filmler arıyorum, çok iyi oldu paylaştığın Saadet, çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli izlemeler. Arakçılar var dı bir de geçen yılki oscar adaylarından. O da çok güzeldi. Seyretmediysen bak derim.

      Sil
  3. hey iyi film tabii, baksana bu tarz yeni evet, yeni, korku gerilim akımı buuu, bu yönetmen, james wan, ari aster, öncüleri. izle bak bu üç yönetmeni :) jojoyu izleee bi deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yönetmenlere bakıyorum en kısa zamanda. Jojo'nu dün akşam izledik. Bayıldık...

      Sil
  4. konu güzel ilgimi çekti ama bir yandan da Kore filmlerini de çok sıkıcı buluyorum ne yapsam :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore filmi, dizisi olayına ben de hep uzağım yıllardır. Ama kimi filmlerine şans tanımak lazım belki de. Bunun da dizisi çıkacakmış.

      Sil
  5. listede hala beklemede olan film ..işlerin karışma kısmı baya ilginç duruyor:) izlemek için biraz daha beklemek lazım o vakit,güzel bir seyir keyfi için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listede bende de çok film var. Artık izlenecek birer birer...

      Sil
  6. Filmi zor da olsa izleyiebilemek :) Ve tabi keyif almak çok güzel. Farklı bir film izlemeyeli epey oldu. Değerlendirebilirim bu fikri. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ara riske girip farklı filmleri deneme modundayım. Sıkıldım aynı şeylerden. Özellikle tvden köşe bucak kaçıyorum.

      Sil
  7. Kore filmlerini severim,Google film hakkında kara komedi,gerilim filmi deniyo,bunu da izleyebilirim herhalde..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore filmi ya da dizisine pek bulaşmışlığım yoktur ama şans tanımak gerekiyormuş.

      Sil
  8. Beklenti film seyrederken en kötü şey. Joker mesela. Acayip beklenti içinde seyrettim ama sevemedim. Hala oscarın en güçlü adayı.

    YanıtlaSil
  9. parazitin yönetmeninin diğer filmlerini de kaçırmaaaa :)

    YanıtlaSil
  10. Uzakdoğu filmlerini sevemedim nedense ☺️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder