Yağmurda Yarış Sanatı



 The Art of Racing in the Rain/ Yağmurda Yarış Sanatı, romantik filmler etkinliği için izledim. Öyle buram buram bir romantizm yok ama dibine kadar sevgi içeriyor diyebilirim.

Dün akşam izledim filmi. Sıcağı sıcağına paylaşayım ki bu sıcacık film aklınızın bir köşesinde bulunsun.


Araba yarışçısı olan Denny, bir gün öylesine yavru bir köpek alır. Filmin anlatıcısı da bu köpek yani Enzo. Tam bir araba yarışı hayranı haline gelen akıllı Enzove büyük aşkı Denny'nin arasına bir güzel kadın girer sonra. Enzo bu yeni kişiyi istemese de mecbur kalır. Üstüne bir de minik kız Zoe katılır aileye.

Filmde Denny ve Enzo arasında sevgi ve bağlılık, Denny ve Eve arasında sevgi var. Sıcacık bir filmdi bence. Evimde hiç hayvan besleyebileceğimi düşünmem. Enzo'yu gördükten sonra bir tane edinsem mi moduna bile girdim:)))




Film bir kitap uyarlamasıymış aslında. Yine bir filmden kitabını öğrenmiş oldum. Garth Stein bu kitabı izlediği Moğol belgeseli State of Dogs'dan ilham alarak yazmış.


Yorumlar

  1. Milo Ventimiglio (yanlış görmediysem tabii) ve dünyalar tatlısı bir golden...
    Ee daha ne olsun? Şirinlik afişten bile belli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın. Daha oyuncusuyla, yönetmeniyle yazmaya alışamadım. daha iyi olur aslında. Yazılı bilgi bulamadım ama 2 köpek söz konusu sanırım. Kırmızı halı fotoğraflarında öyleydi.

      Sil
  2. izliceem şimdiden sevdim bileee :)

    YanıtlaSil
  3. İzle çok çok keyifli. Sonunda gözler buğulanıyor azıcık...

    YanıtlaSil
  4. İçimi ısıtacak cinsten diye hissettim :) Paylaşım için teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  5. İzlemem lazım, afişi kaç gündür çağırıyordu beni ama ne zaman işte onu ayarlamam lazım..

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten de sıcacık bir film gibi. Kendi listeme alayım aile listesine uymaz belki 🤣

    YanıtlaSil

Yorum Gönder