Gölgeler


Bu yıl Göziemir Belediye'nin fotoğrafçılık kursuna gidiyorum. Dönem başında belli temalar seçildi. Yıl sonunda o temaya uygun sergi yapılacakmış. Gölge, yansımalar, kontras..Şimdilik bu üç konuda da çekim yapıyoruz. Haftada bir gün kentin sokaklarında dolanıyoruz. Benim gibi sokağa çıkıp fotoğraf çekmeye çekinen biri için iyi oluyor bu saha çalışmaları.

İşte o çalışmalardan bir kaç örnek olsun bugün sayfamda. Gölge hem şık hem zor bir konu. Yani çok gölge var etrafta ama estetik, ilginç, çarpıcı olanı bulmak lazım. Hafta sonraları da bireysel olarak denemeler yaptım. Onlar da başka bir güne olsun.









Yorumlar

  1. Kırmızı kapılı ve en son yapraklı olan çok hoşuma gitti. 🤗

    YanıtlaSil
  2. Her biri güzel ama ilki ve ağız göz yaptığınız gölgeli fotoğraf ayrı bir güzel geldi. Ne güzel bir uğraş bulmuşsunuz :)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraf çekmeyi hep sevdim. Şu aralar daha yoğun uğraşıyorum. Öğrenmeye çalışıyorum diyelim..

    YanıtlaSil
  4. hepsi ayrı bir güzellikte... bol resim çekmeli haftalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bu aralar bu anlamda oldukçe iyi geçiyor benim için.

      Sil
  5. hımms fotiden anlarım biras. pencere fotisi iyiydi ama en iyisi deniz kenarındaki yalnız kadın. bunlar arasında o iyiydi en çoks :) kompozisyon nedeniyleee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) Hocamız da beyendi o kareyi. Kendi kendime çektiklerim de var ya düzenlenecek...çoş iş var çookkk

      Sil
  6. 6 numara favorim, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. gölgeler temasıyla çekilen fotoğraflar harika olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Kursa gitmen ne iyi olmuş. Çok geliştirdin kendini bu konuda 🤗

    YanıtlaSil

Yorum Gönder