Tatil bitti, geri dönme zamanı....

Bu yıl çocukları erken yolladık okula. Eskiden okullar açıldı mı rahatlardım ev bana kaldı, sessizlik falan. Ama son 2 yıldır okulların açılışına üzülüyorum. Tüm gün bu sıcakta okulda...eğitim illa önemli orasını tartışmam bile ya gereksiz dersler, uzatılan okul saatleri. Zor artık çocuklarımızın işi...

Bu yıl leyleği havada görmesek de pek güzel gezdik biz. Önce Tazı kanyonundan başlayıp Demre-Finike arasına kadar sahil boyu çadır tatili yaptık. 5 günde çok yerler gördük. İkinci olarak Marmaris'e kuzenimize gittik. Yine Kaş'a kadar kaçtık 3 gece de oralarda çadır tatili yaptık. Tamam artık tatil bitti derken şu son 3 gün de denizli'ye gidip döndük. Hiç hesapta yoktu aslında. Her yıl didim'de Devrim'lerin ailesinin toplandığı bir kamp tatili olurdu. Bu yıl kamp çıkmayınca Devrim annemi de alıp Denizli teklfinde bulundu. Ben Denizliliyim bu arada teyzem, kuzenler falan bolca var orada. Eş dost muhabbetinin yanı sıra Salda ve 3 antik kent sığdırdık bu 3 güne. Hatta dün akşama dönüşte yeğenimin doğum gününe bile gittik.

Eh haliyle sabah sürünerek kalkıp kahvaltı falan 3 erkeği yolladım. Ada lise sonda üniversite heyacanımız var. Yaz boyu çalıştı. Hatta her tatil planında hem geldi hem kızdı bize. Çalışmasına engel oluyoruz diye ya arada kendi yaptığı kaçamaklar da yok değil. Deniz, liseli oldu. Bugün ilk günü. Yeni ortam, yeni arkadaşlar.

Üşenmeyip bugün de İzmir'in kurtuluş etkinliklerine gitmeyi planlıyorum bakalım. Türk kuşlarının gösterisi, fener alayı. Güzel oluyor.

Öncesi sonrası Ada ve Deniz olsun bugünün fotoları. Yukarıdakini 2008 yılında çekmişim. Alttakini ise (artık nasıl olduysa) geçen sezon çekmiştim tam kapıdan çıkarken. Pek değerli bir kare böyle ikisini ççekmek mümkün değil artık.

1. Güzel gezmişsiniz, güzel büyütmüşsünüz,darısı başımıza:) Ela anaokuluna başladı, çok duygusalım çok:))

1. Evet bu yıl çok güzel gezdik. Gezmeyi, görmeyi seven herkese dilerim aynısını. Çok küçükmüş ama yıllar o kadar hızlı akıyor ki. İnsan anlamıyor ne zaman büyüdüklerini. Ben boşluk hissetmiştim epey bir zaman.

2. Çocuklar nasıl çabuk büyüyorlar değil mi? Her ikisine de başarılar diliyorum. Güzel bir eğitim yılı geçirsinler inşallah.

Bu yaz gezilerini ara ara instagramdan takip ettim. Çok güzel fotoğraflar çektin ♥

Bundan sonra bol bol görüşmek dileği ile :)

1. Hem de nasıl. Ne ara adam oldular anlayamadım. Teşekkür ederim. Bizim bu yıl da stresimiz var malesef. Ada Deniz'den daha çok kasıyor sanki.
      Paylaşamadığım daha o kadar çok yer var ki.

3. ne güzel gezmişsiniz.çocuklar büyüdükçe poz vermekten kaçınıyorlar, özellikle erkek çocukları böyle galiba:)Okul hayatlarında başarılar.

1. Benim küçük bu aralar çektirmiyor kendini. O kadar yer gezdik en fazla 10 kare kaçak olarak çekebilmişimdir. Oysa yıl yıl onların büyümelerini belgelemeyi çok seviyorum.

Teşekkür ederim.

4. salda fotolarını bekliyorum o zaman :-))

1. Düzenleyip paylaşacağım kareleri. O yorgunluğa dün de Türk yıldızlarınıngösterisine gittim, ardından fuarda uzun pozlama. Eve kendimi nasıl attım bilemedim.

5. iyi gezdiniz eveeet :) tarihi kare pek şekeer :)

6. Başarılar çocuklara. Güzel yerler gezdiniz sayende biz de gördük. Yakından da görmek isterim oraları 😊

1. Teşekkür ederim Derya:)) Bu yıl gerçekten de güzel gezdik. Tam benim gönlüme göreydi. Doydum ma hayır. İnsanoğlu işte...Umarım görürsün. Türkiye'de (aslında dünyada) gezilecek öyle güzel yerler var ki.

7. Ben de bu sıcaklarda çocukları okula gönderdiğimize çok üzüldüm. Buralar hala çok sıcak ve ben amman su içmeyi ihmal etmeyin, ayran için diye tembihleyip duruyorum.