.:

10 Haziran 2019 Pazartesi

Uzun bir aradan sonra yeniden....


Epey bir ara verdim bu kez. Deniz'in sınavı, ev halleri, bloğun başına geçip geçip yazamama...kafa doluydu azıcık. Ne kadar takmamaya çalışsak da çocuklardan daha stresliyiz sanırım bu dönemlerde.
Neyse atlattık bitti gitti. Şimdi 24 haziranda sonuçların açıklanmasını bekliyoruz.

Ama Deniz çok rahatladı. O höthötlükleri epey gitti en azından.)) Valla ömrünümü tüketiyordu. Hoş seneye de Ada'nın üniversite telaşı başlayacak. Başladı bile. Okul kapanınca babamız tuşlu telefona geçeceğini beyan etti epey bir zaman önce minik minik krizleri başladı bu durumun. Biraz fazla sosyal medyaya takılır oldu çünkü. Sancılı ve kavgal bir dönem bekliyor bizi...

Bu arada ev halkını razı edip çok istediğim çadır tatiline de çıkabildik. Sadece 5 gün ama bol duraklı, yorgunluğun tavan yaptığı bana göre muhteşem bir tatil. Eve geldik ve mutsuz ben. Bir gece daha çadırda kalabilirdik evin erkekleri istemedi. Dün onlara "bugün canınızı okuyayım iş yaptırarak çadırı özleyin" diyen ben:)))

Fotoğrafları düzenleyeyim parça parça paylaşırım. Hoş instagram ve facede yol boyu paylaşımlar yaptım....


Yorumları Göster:

14 yorum:

  1. Hadi geçmiş olsun. Biz de yazin adaya bilgisayari kisitliyoruz zaten saat sınırı var. Yoksa hiç dişariya çikmayacak. Tatil resimleri güzeldi bloga da eklersen bakariz 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayar konusunda hiç sıkıntı yaşamadım derya. Hala ders dışında pek girmezler. Ama sosyal medya, watsap falan Ada fena dadandı bu yıl.

      Sil
  2. oğlanlara sınavlarında başarılar...

    YanıtlaSil
  3. çadır tatili hiç bana göre değil ama manzara harika :-) bu arada tuşlu telefona geçmek ne demek onu anlamadım ben :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok insan sevmez zaten. Yıllardır benim ev halkını da anca razı ettim. Biraz rahatsız bir yatış ama ne bileyim o doğada olmayı, evin sorumluluklarından uzaklaşmayı seviyorum sanırım.
      Akıllı telefonu kaptırıyor:))) eski tip telefonlardan sadece konuşma için. Telefona aşırı bağımlı oldu.

      Sil
  4. Deniz inşallah beklediği sonucu alır. Bu hafta sonu da bizim heyecanımız var. Çocuklar kadar biz de heyecanlanıyoruz gerçekten ve stres had safhada..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaydırma yapmadıysa (ki denemelerde hiç yapmadı) sonuç beklediği gibi. Rahatladı zaten. Size de şimdiden başarılar. Kolaylıklar....

      Sil
  5. Çadır tatili yapmayı çok isterim ama benim böcek takıntımdan dolayı ömür boyu yapamayacağım tek tatil:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böcek takıntısı bende de vardı. Fotoğraf çeke çeke gitti o. Sinekler kötü illa ki. Hele ki beni fena yer. Ve bazen günlerce izleri, kızarıklıkları geçmez. Yine de seviyorum ben. İnsan ve neden olduğu yapay gürültülerden o kadar bıkmışım ki doğanın herşeyine kucak açabilirim sanki...

      Sil
  6. hadiii sınavlar ve sonuçlar dilediğiniz gibi olsuun :) çadır tatili ne güzeeel :) böcük yok muydu hihihi :) nerde yaptınız yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz:))) Böcek yoktu bol bol sinek vardı. Karınlarını doyurduk, doğaya katkıda bulunduk.))) İlk durak yerinden sonra sinek kovucu edindik. Onsuz olmuyormuş.

      Sil
    2. pikii, nerde bu kamp yerii, yani senin şu çadır fotondaki görüntü neresi. böyle bir yer biliyom, görmediyseniz, çameli yaylası, kanyon da var, yazın bile soğuk, acıpayamda, gidin oraya daa :)

      Sil
    3. Antalya Tazı Kanyonu. Belli bir yere kadar Köprülü kanyon yolundan gidiliyor. Yakınlar yani birbirlerine. Aslında kamp yeri değil. Sadece gözlem yapılan bu nokta var. Bir debu yıl gözlemeciler falan açmışlar ki işin yakında cılkı çıkar.

      Sil