Lens topu ile...


Lens topu ile birkaç çekim olsun bugün. Bu ara o kadar yoğunluk var ki istediğim gibi blogla ilgilenemiyorum. Okulun son zamanları, etkinlik ya da banka işleri oluyor. Hatta bugün kermesimiz vardı. Ben milföy külahları hazırladım. Çekmeyi unutmuşum. Hatta ilk kez yaptım ve metal külahlar kullandım pişirirken. Acemilikle 2 parmağı epey bir doğradım:)))

Bu ara blog film ve fotoğraf bloğuna döndü ya aslında boş oturduğum yok. Neyse biryerlerden toparlarız artık. 




23 nisan'da tören sonrası Balçova tepelerine yürüdük. Deniz, Devrim ve ben. Ada bu aralar çok yoğun takılmıyor bize. Orada havaya atıp çekeyim diye uğraştım ya olmadı. Netliği tutturamadım. Ama istediğim bir çekim bir ara yeniden deneyeceğim.

Ve baharın vazgeçilmezi papatyalar. Her yerde papatya vardı. Hatta ben bile fotoğraf çekildim. Yorulduk ya değdi mis gibi hava ve manzara.


Yorumlar

  1. Ne güzelmiş bu top 🤗 kolaylıklar dilerim

    YanıtlaSil
  2. İkinci fotoğrafta bir terslik var :)) (kelime oyunu yapayım dedim)
    Karelerin hepsi de çok hoşuma gitti. Süper olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seviyorum öyle terslikleri. Her karede başarılı sonuç olmasa da denemek , uğraşmak güzel.

      Sil
  3. Lens topu ile çekilmiş fotolar bir harika..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yere uymasa da bende seviyorum. Edindiğime pişman olmadığım bir yardımcı.

      Sil
  4. Bu resimlercok güzel oluyor 😊

    YanıtlaSil
  5. Bayildimmm, ellerine saglik😊

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir yazı olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Tepede çekilene bayıldım..Bu arada metal külahlara dikkat ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz derinmiş kesiklerden biri. perşembe akşamından beri hala ara ara kanıyor. neyse ilk acemilik:)))

      Sil
  8. Ne kadar değişik! Böyle çalışmaları çok beğeniyorum.
    Keyifle takipteyim fotoğraflarını :)

    YanıtlaSil
  9. aa uçan küreler,ne güzeel,geşke gerçeği olsaydı,çok işimize yarardı ama hokus pokus yapardık..🙂 elinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir yazı. Bende sizin gibi blog yazıyorum bloguma beklerim. Link: https://www.kadinvsaglik.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder