Börtü böceklerim


Bahar geldi, börtü böcek çekimleri paylaşacağım dedim unuttum. Koptum azıcık blogdan sanki. Neyse toparlarım.

Hem okulla ilgili işler var. F klavyem bozuldu Q ile cebelleşiyorum bu günlerde. Zor iş kesinlikle klavye deyiştirmek. Bir de çok yetenekli ben önce ciddi ciddi şifayı kaptım, üstüne (bahçede ot yolarken bişeyler soktu sanırım) sağ işaret parmağı davul gibi şiş kaldı birkaç gün.

 

Iyy dimi. Bence de. Ama biraz sanat çalıştık. Suda yansımalarını çektim. Sevdim ben.


  Uğur böcekleri bir tane. Hem fotojenik hem güzeller. Ve kırmızılar:))))


Yorumlar

  1. harika resimler canım bayıldım takipteyim ben de beklerim sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Salyagoza bayıldıııım çok tatlış yaaa geçmiş olsun iş eldivensiz mi yoldun ki dikkat et kendine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok eldiven vardı ama yine de olmuş birşeyler. Belki de alerjidir bilemiyorum ki

      Sil
  3. Fotoğraflar çok net ve çok başarılı.:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller, ellerine sağlık. Doğal ortamında oldukları sürece sorun yok ama o salyangozu evin içinde düşünsene 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde küçük çaplı bir kriz çıkar. Çamaşır suyunun dibini bulurum kesinlikle. Negatifliğim yüzünden etrafımda kimse kalmaz.....o şey evde olsa olacakların özeti:))

      Sil
  5. Salyangoza hiç te ıyyy demedim yani :) Güneşten derisi kurumuş sanki bir an önce suya girmeli :))
    Harika fotoğraflar emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Girdi valla. daha doğrusu düştü çıkardık yeniden. Ben de sevdim bu kareleri. Ama yine de bir süre çektikten sonra biraz midem kalktı açıkcası.

      Sil
  6. Doga canlandi iyice, cok seviniyorum bahar gelince. Her yil kis zor gecerdi bu yil cabuk gecti gibime geldi 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de. Ama bizim buralara bir tuhaf bahar geldi. Doğa canlandı yeniden havalar soğudu. Üstüne hastalandım. Bahçenin keyfini çıkartamıyorum. Aşırı rüzgarlı malesef..

      Sil
  7. Çok güzel bir yazı olmuş teşekkürler. Klavye dilini değiştir bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klavyem düzeldi neyse ki. İlk öğrendiğimde bakarak çalıştığım için şimdilerde bakmadan biraz zorlanıyorum.

      Sil
  8. Teknikten anlamam ama makinen gerçekten yakın çekimlerde çok iyi..eee tabi bir de çeken ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makro lensim yok aslında. Çok yakında sayılmaz. Sonradan kesme işlemi yapıyorum gerekiyorsa. Normal uzaklıktan çekiyor benimki de. Kimi zaman lensi ters takarak çekim yapıyorum ama onda netlik kaybı oluyor.

      Sil
  9. çok iyi bir doğa fotoğrafçısı olabilirsiniz..harika fotgrflar..🙂 yanliz fotograflara filigran ekleseydiniz iyi olurdu herhalde,malum internet korsanları boş durmayabilir..🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))))))) Sağolun. Doğayı fotoğraflamayı çok seviyorum. Eskiden böceklerden kaçardım şimdilerde göreyim diye yerlerde sürünüyorum resmen:))) O şekilde de çalıyorlar malesef. Bu işi iyi bilenlerin yapamayacağı yok gibi. Bazı paylaşım yaptığım yerlerde imza olmaması gerekiyor. Aslında en iyisi bir kendim için kaliteli kare saklamak bir de sosyal medya için düşük kalite.

      Sil
  10. Börtü böcek ancak bu kadar güzel fotolanabilir.. Uğur böceklerinin yeri ayrı tabi de, karıncaya ne demeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))))))))) Teşekkür ederim. Karınca çekmeyi ayrı seviyorum. Çok hareketlilerya net yakalayabilmek benim için başarı. Kendimle yarışım bir yerde.

      Sil
  11. Fotografları ben de çok beğendim Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. ay bayıldım sümüklüböceke ben de çekceeem :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder