Tarla mevsimi başladı


2 aylık bir aradan sonra bizim tarla mevsimi de açıldı. Aslında 15 gün kadar önce gittik ben unuttum bunları çektiğimi:)))

Devrim'le gittik tarlaya. Hava soğuk, ödevleri var diye çocuklar kaldı bu kez. Zeytin ve asmaları budadık, bordo bulamacı denen ilaçlamayı yaptık. Bir ara bu yansımaları çektim ben. 


Hava mis gibiydi o hafta sonu. Aslında tam fotoğraf çekmelik bir gündü ya işler...Kendimi birkaç kare ile tatmin ettim. Sulama amaçlı yaptığımız havuz dolmuş. Bu kez duvarları hasar görmemiş gibi. Aşırı gelen yağış geçtiğimiz 2 yıl hasar vermişti yeniden tamir etmiştik. Şu evin yanında görünen tuvaletin duvarı gitmiş. Pek havadar olmuş:)))


 Havuzumuz da büyümüş. O kadar yağışa normal sanırım.Oturma yeri de göl olmuş. Havalar iyileşince burayı toprakla yükseltmek lazım. Ki tahtalar çürümesin. Bu haftada gidilecekti aslındaama havalar birden soğuyor haftaya artık. İkinci kez ilaçlama yapılacak ve asmalar için bağ sistemi gibi birşeyler yapmayı planlıyoruz. Sular çekilince de ağaçların dibi çapalanacak. 200'ün biraz üzerinde sadece... Çok iş var çokkkk


Yorumlar

  1. ciddi bir iş varmış gerçekten de sadece ikiniz mi yapıyorsunuz çok zor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın çocuklar da yardım ediyor ama bu aylarda ikimiz çalışıyoruz. Şimdilik gücümüz yerinde sorun değil.Yorgunluğu olsa da ikimiz de toprağı çok sevdiğimizden çalışıyoruz. İlerde yardım almak gerekecektir tabiki.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Hem de nasıl. O yorgunluğuna karşın tarladan dinlenmiş dönüyorum ben

      Sil
  3. Mevsim dönmeye başladı bahar geliyor

    YanıtlaSil
  4. İyi verimler almanız dileğiyle, kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  5. kolay gelsin, baya iş var gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toprak işi bitmiyor. Bir de biz hem hevesle ağaç dikimi yapıyoruz hem de yardımcısız çalışıyoruz.

      Sil
  6. Ara sıra soğuk olsa da bahar hafif hafif yüzünü gösteriyor aslında. Haliyle toprak işleri de başladı tabi. Ben de bir çiçeğimin saksısını büyüttüm bugün. Size de kolaylıklar diliyorum bahçe işlerinde..

    YanıtlaSil
  7. Harikasiniz yaa koca havuz olmus. Biz de bahce sezonunu bekliyoruz 😂

    YanıtlaSil

Yorum Gönder