Oscar adayı filmleri seyrediyoruz



İlk kez geçen yıl yapmaya başladığım birlikte film seyretme çelincine yine katıldım bakalım. Seyrettikleri ile güzel fikirler veren Sibel her yıl olduğu gibi yine birlikte Oscar adaylarını izleyelim diyor. İlgilenenler buraya bakabilir. Dizi değil de film izlemeyi cidden seviyorum. Şöyle evin erkeklerinin etrafta olmadığı sessiz saatlerde acayip keyifli oluyor. O zaman bakalım bu yılın adaylarına...


EN İYİ FİLM 
Roma
A Star Is Born
Bohemian Rhapsody
Black Panther
Green Book
The Favourite
BlacKkKla nsman
Vice

EN İYİ YÖNETMEN
Alfonso Cuarón / Roma
Spike Lee / BlacKkKlansman
Adam McKay / Vice
Yorgos Lanthimos / The Favourite
Pawel Pawlikowski / Cold War,


EN İYİ KADIN OYUNCU
Glenn Close / The Wife
Lady Gaga /  A Star Is Born
Olivia Colman / The Favourite
Melissa McCarthy / Can You Ever Forgive Me?
Yalitza Aparicio / Roma

EN İYİ ERKEK OYUNCU
Christian Bale / Vice
Bradley Cooper / A Star Is Born
Rami Malek /  Bohemian Rhapsody 
Viggo Mortensen / Green Book
Willem Dafoe / At Eternity’s Gate


EN İYİ YARDIMCI KADIN OYUNCU
Regina King / If Beale Street Could Talk
Emma Stone / The Favourite
Rachel Weisz / The Favourite
Amy Adams / Vice
Marina de Tavira / Roma



EN İYİ  ANİMASYON
Spider-Man: Into the Spider-Verse
Isle of Dogs
Mirai
Ralph Breaks the Internet
Incredibles 2

EN İYİ LİVE ACTİON KISA FİLM
Detainment
Fauve
Marguerite
Mother

Skin

EN İYİ ORİJİNAL MÜZİK
Black Panther
BlacKkKlansman
If Beale Street Could Talk
Isle of Dogs
Mary Poppins Returns

EN İYİ KURGU
The Favourite / Yorgos Mavropsaridis
Green Book / Patrick J. Don Vito
BlacKkKlansman / Barry Alexander Brown
Bohemian Rhapsody / John Ottman
Vice / Hank Corwin

EN İYİ YABANCI FİLM
Cold War
Roma
Shoplifters
Never Look Away
Capernaum

EN İYİ KISA BELGESEL
Black Sheep
End Game
Lifeboat
A Night at the Garden
Period. End of Sentence

EN İYİ BELGESEL
Free Solo
Hale County This Morning, This Evening
Minding the Gap
Of Fathers and Sons
RBG


EN İYİ ŞARKI
Shallow / A Star Is Born
When A Cowboy Trades His Spurs For Wings / The Ballad of Buster Scruggs
All The Stars / Black Panther
The Place Where Lost Things Go / Mary Poppins Returns
I’ll Fight / RBG  

Yorumlar

  1. hepsini seyrettik diyosunuz yani, ala ala ne de çok oscarlı film izlemişsiniz..😀 Roma ismini sıkça duyar oldum ve bayağıda ödül almış..✔😊

    YanıtlaSil
  2. Yok Ertuğrul bey ne mümkün. Renklendirdiklerim izlediklerim. Yavaş yavaş izleyeceğim. Hepsi bitmez ama. Kimini de bulamıyorum

    YanıtlaSil
  3. uzmanamator'e katılıyorum "iyi olan kazansın" :p
    Valla ben de hep beraber seyredince daha çok seviyorum böyle etkinlikleri.
    O zaman iyi seyirler hepimize!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim böylesini. hem bilmediğim filmleri öğreniyorum. Hem de sonrasında yorumları okumak çok iyi oluyor.

      Sil
  4. en iyi film adaylarını seyredeceğim şimdilik black panther ve a star is born'u izledim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A star is born'u bende izledim. Diğeri beklemede

      Sil
  5. Roma'yı dün yazınızda okudum. Şimdi de görüyorum ki oskar adayıymış. Eee başarılar o zaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırsat buldukça film izlemeye çalışıyorum. Biraz uykumdan feragat etmem gerekiyor ama olsun. Seviyrum o saatlerimi

      Sil
  6. Bilgi sahibi oldum
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. A star is born ve bohemian rhapsody yi yzlemek istiyorum 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder