Kurşunlu Şelalesi


Yıllardır Ege'de yaşayıp yine bilmediğim bir güzellik daha. Manisa Salihli'deki Kurşunlu Şelalesi. Sardes Antik kenti sonrasındaki ikinci durağımızdı burası. Uzun pozlama yapmak için gayet güzel bir yer.

Yalnız burası o kadar da doğal sayılmaz. Zaten anlaşılıyor insan eli değmiş. Doğal bir şelale bu kadar düz olmuyor illa ki. Yine de Akan suyun bu şekilde şelaleleştirilip halka açılması güzel.








Yer yer köprüler yapılmış. Çevreye masalar konmuş, piknik yapılabiliyor. Çay içip birşeyler yenebilecek mekanları da var. 


Netten de burası hakkında bilgi araştırayım dedim ama çok birşey bulamadım. Bir habere göre 2016 yılında yapılmış buranın üzenlemesi. Zaten yakında Kurşunlu Kaplıcaları var çok bilinen. Burası da bundan sonra popüler olacak gibi. Hava soğuk olmasına karşın biz oradayken oldukça kalabalıktı.


Yorumlar

  1. baya gürül gürül akıyordu sanırım çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Epey yağmur yağınca bu yıl görüntü böyle oldu. Yazın bu akışı bulunmaz sanırım.

      Sil
  2. Manisa'ya çok gitmişliğim vardır,özelikle spil dağı ve çevresini çok gezmişimdir..Salihli'deki Kurşunlu Şelalesini hiç görmemiştim,ama resimler hele de ilk resim çok cezbedici olmuş,elinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spil'e bizde çok gittik. Zirveye bile çıkmıştık. Ama buraları hiç duymamışız. Teşekkür ederim

      Sil
  3. çok güzel fotoğraflar eline ayağına sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel fotoğraflar emeğinize sağlık...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  5. Çok soğuktur şimdi şelalenin yakınları. Ama bu güzelliği görmeye değer..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok o kadar değildi. Ya da biz hareket halinde olduğumuzdan hissetmedk. Oturursan üşürsün sanırım. Yaz kış sulu yerleri seviyoruz biz.)))

      Sil
  6. Adını çok duydum ama henüz görmedim. Bize de fazla uzak sayılmaz. En yakın fırsatta gidip görmek isterim. Bilgi için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet size yakın oraları. Siz de doğa içinde olduğunuz için belki de ihtiyaç hissetmiyorsunuzdur

      Sil
  7. insan eli değmesine rağmen yine de güzel olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdim. Bir ara ailecek de gitmeli buraya

      Sil
  8. harika pozlar harika bir doğa. Bana TRT'nin eski günlerinde yayınladığı manzaraları hatırlattı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğada olmak müthiş bir şey. Keşke çok sık gidebilsem. Hatta böyle yerlerde yaşasam. Modern dünya falan istemem kesinlikle

      Sil
  9. Bunlar ne güzel yerler böyle masal gibi 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi:))) Bu tarz yerlere gidip de eve geri döndüğümde stresli oluyorum. Yine mi şehre, gürültüye, trafiğe döndük diye. Hele son yıllarda iyice bıktım şehirden

      Sil

Yorum Gönder