Suuçtu Şelalesi


Pazar günü ani gelişen bir programla Mustafakemalpaşa Suuçtu Şelalesi'ne gittik. Öylesine nette yazışırken fotoğraf çeken bir arkadaş, hafta sonu şelalenin çok güzel renklere büründüğünü, bundan sonra artık yaprakların döküleceğini söyledi. Daha önce hiç görmediğim yerler ve merak ettiğim tabiki.

Devrim'le konuştuk. Olur mu olmaz mı? Onlarda araba yok bizimkisi kullanılacak. İşin kötüsü çocukların okulu ve Deniz'in pazartesi sınavı vardı. Çocuklar olur verince biz gece 1'de yola çıktık.
Muhteşem yerler, muhteşem manzara. Aç ve yorucu bir gün (benim götürdüğüm az bir nevale dışında bir şey yenmedi)

Pazar 9.30'da evdeydik. Yorulduk tabiki ama bu kadar güzel yerleri görmekten de çok mutlu olduk. Şimdi çekilen yüzlerce kare benim ellerimden geçmeyi bekliyor. neden yüzlerce? 2 makina vardı. Devrim ve Deniz benim 550d ile çekim yaptılar. Ben tek kartı bitirmedim onlar ikinci karta geçtiler. O derece.

Ama biz ordayken yapraklar yağmur gibi dökülüyodu. Cidden önümüzdeki hafta sonu gidilse bu kadar güzel olmazdı manzara.

2 ayrı bölgede epey bir şelale gördük. Bunlar Suuçtu mevkindekiler. En tepedeki en yüksekten akan. Depremle oluşmuş buraları.


Böyle böyle uzun pozlamalar denedim. Çok güzel kareler de yakaladım, fluluklar da olmuş malesef. Gün ışığı ve uzun pozlama zor iş. Çeke çeke alışmak lazım. Bu da demek ki seneye yeniden gitmek şart...



Ah o boydan azıcık bana da düşeydi. Çocukların yedikleri boya gidiyor.


 Bunu da Hasan abi çekmiş



Yorumlar

  1. Doğa herzaman muhteşem olan yanını bizlere sunuyor karda da gitmen lazım bence oraya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok isterim. Hatta yazın da isterim oraları görmek. Ama kısmet işte. İşin içine okul girince programlar hep ona göre yapılıyor. Bir hasta olurlarsa korkusu...

      Sil
  2. E artık bizden geçti bari onlar boya gitsin :))))

    YanıtlaSil
  3. Bayıldımmmmmm, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Devamı gelecek fotoların. O kadar çok çektim ki ara ara yayınlarım artık

      Sil
  4. Suuçtu Şelalesi'ne bu yaz biz de gittik! Şelalenin debisi azalmış maalesef. Bu üzüyor insanı ama diğer yönleri harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar aylarında su daha iyi olur sanırım. Fırsat olsa o zaman da görmek isterim.

      Sil
  5. Çok güzelmişşş :) Doğayı çok seviyorum yeşilliği, mükemmel fotoğraflar çekmişsiniz. Bursa yı hep merak etmişimdir sayenizde daha da çok gitmek istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de görmeyi çok istemiştim. Güzel bir zamanına denk geldik. Çocukları yorduk azıcık ama onlar da bu güzelliği doyasıya yaşadılar.

      Sil
  6. Harika ve tekrar harika 😊

    YanıtlaSil
  7. Şimdi çıkıp doğa yürüşüyüne çıkasım geldi. Ankara da ancak betonlarla bakışıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada da öyle. İzmir belki nispeten iyi ama son yıllarda o kadar hızla binalaşıyor ki ne olacak bu işin sonu bilemiyorum.

      Sil
  8. Bize yakın bir yer sanırım burası ama gitmek nasip olmadı bir türlü...
    Belki bu baharda biz de fırsat buluruz da yeşillenmesini izleriz biz de ;)

    Çocuklar ne kadar da uzamışlar hakikaten ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karlı halini de görün bizim için. Devrim'le aklımızda o hali var aslında. Ama sırf orası için kar lastiği almak...fazla masraf olur.

      Sil

Yorum Gönder