Julie&Julia

 Sıcacık bir mutfak filmi Julie-Julia. Nette başka bir şey bakarken tesadüfen denk geldiğim bir linkteydi bu film. Şöyle kafa dağıtan, neşeli, çerezlik bir film izleyesim vardı zaten. Yanıltmadı film beni.

Film, gerçek hayattan alınmış iki paralel hikayeyi birlikte anlatıyor. Hiç sıkmayan rahat bir seyirlik.


Julia Child, eşini işi nedeniyle Fransa'da yaşayan bir kadın. Çok sevdiği mutfak işine el atıyor ve Amerikalı kadınlar için Fransız mutfağını öğrenmeye başlıyor. Bu konuda bir de kitap yazıyor. Günümüzde ise Julie Powell, mutsuz bir çağrı merkezi personeli. Yine en büyük sevdası yemek yapmak. Bir gün blog yazmaya karar veriyor. Her gün Julia Child'in kitabındaki bir yemeği yapacak ve bloğa yazacaktır.

 

Filmin oyuncularından Meryl Streep'in oyunculuğu su götürmez zaten. Ama ben Amy Adams'ın sempatikliğini de çok sevdim. Final ise biraz havada kaldı sanki. Yine de keyifli bir seyirlik...

 

Yorumlar

  1. Ay ben bu filmi kaçırmışım, bir ara izleyeyim ben de ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle izle keyifli bir seyirlik. Dram sevsemde arada bunlar iyi geliyor bana,.

      Sil
  2. Notumu aldım izleyeceğim. Hayırlı haftalar

    YanıtlaSil
  3. yorum yazma yerini sayfanda çok zor buldum bir değişiklik mi oldu anlamadım..

    YanıtlaSil
  4. Meryl Streep e bayilirim izleyeyim 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder