Tarlaya yaptığımız oturma yeri








Epeydir bizim tarladan yayın yapmadım sanırım ben. Aslında neredeyse her hafta sonu en az bir gün gidiyoruz. Yeni yeni ağaçlar var onlar sulanıyor. Ne kadar bahar aylarında çapalasak da yine ağaç dipleri otlarını temizlemek gerekiyor.

Biz burayı alalı 4 yıl oldu hala eksiklerini tamamlamaktan işin keyif kısmına erişemedik. Sürekli ağaç aldı oturma yeri isteyen ben en sonunda muradıma erdim:))

Önce düşündüğümüz ölçülere göre zemini kazdık. Devrim kullanılacak tahtaları evde hazırladı. Ayaklar betonla tutturuldu zemine. Verniklendi. Fotoğraflardan da görülüyor ya iskelet bitince üst bölüm yapıldı. İşin korkuluk kısmı uzun sürdü. nasıl yapsak, ne malzeme. Ben yeni almayalım tarlada bulunan çıtaları kullanalım dedim.






 Hemen önümüze de 2 asma diktik bakalım. Onlar da büyüdükçe gölgesi olur...

Önce tamamını korkuluk gibi düşündük. Hani geçeek yer dışında. Hatta ön tarafı yaptık ama ben sevmedim. Manzaramız kapanıyordu.  Sonra aşağıdaki gibi iki tarafına yaptık. Kilim, minderler, tahta. Püfür püfür esiyor burası da iş olmasa...







Bu da geçen gidişimizdeki konuğumuz...

Yorumlar