Sesiz Bir Yer

 Limonata Tadında Film Maratonu'na Sessiz Bir Yer ile başlayayım. Aslında pek de sevdiğim bir tür sayılmaz yaratıklar, anlamsız şiddet. Neden bilmem seyrettim bu filmi.

Filmde en ufak bir seste bile ortaya çıkan yaratıklar konu ediliyor. İşin ilginç yanı bu yaratıklar dünyayı sarmış gibi bir izlenim var ama ortada filmdeki aile dışında kimse yok.

Vasat hatta çokça işlenen bir konu. Ama ben sevdim filmi işte. İşlenişi, çekim hoşuma gitti. Sıkılmadım. Hele kadın karakterin sessiz doğum sahnesi süperdi.


Bir de bu tarz yaratık filmlerinde, yaratıklar çokça ortalıktadır. Burada ise çok az. Daha çok ailenin sessizlik mücadelesi, çocukların bu duruma tepkileri var. Sonuçta çocuklar küçük ve konuşmaları bile yasak. Ki eden düşünüyorum da bu denli sessizliği sağlamak...


Yorumlar