Tübitak Bilim Fuarı

 Denizler'in okulunda Tübitak Bilim Fuarı vardı bugün. Çok eğlenceli çalışmalar hazırlamışlar. Gittim, gezdim, fotoğrafladım.

 Resim öğretmenlerinin eşliğinde mozaikten hazırlanmış Atatürk resmi...

 Bilim deneyleri epey boldu. Onlardan biri. Dediler ya içindeki maddeleri unutan ben:((( Alttaki gibi kocaman bir görsellikti sonuç.


 Güneş enerjisi ile çalışan araba...

 Bu da süperdi. Ellerini önce suya sonra detarjan karışımı bir şeye sokuyorlar köpük yanıyor. Bencesaret edemedim..

Deniz'i çağırdım gel fotoğrafını çekeyim diye o başka standda görevli olduğundan olayı bilmiyordu. İrkildi çocuk eli yanınca:)))

Deniz ve arkadaşları ise Türkçe öğretmenleri ile "Düzgün türkçe" konulu bir oyun hazırlamışlar. Çarkı çevirip çıkan numaradaki kutudaki kelimelerin doğru yazılışı ile ilgili bir oyun. Bu ve ateş standında uzun kuyruklar oluştu resmen.


Yorumlar