Tarlada zaman...


Genel olarak tembel gibi görünsem de aslında çok yoğun geçiyor bizim hayatımız şu aralar. Tarla hafta sonları da olsa canımızı okuyor resmen. Bu cumartesi çocuklar da dahil olmak üzere tüm gün çalıştık.

Yukarıda asmalarımız bu arada pek güzeller bakalım...
Zeytinimiz de iyi durumda. Geçen yaz Deniz'le birlikte zeytin kırlangıç böceği yumurtası temizlemiştik. Emeklerimiz karşılık buldu gibi:)))


Tarla için şöyle yerden yüksek oturma yeri istiyordum kaç yıldır. Bu yaz başladık. Eşim tahtaları alıp evde zımparaladı. Tarlada da yerine monte edip verniklemesi var. Bu hafta ayaklar oturtuldu. İyice donsun biz yokken bir dahaki gidişe üste başlayacağız. Temizlenmesi gereken o kadar çok ot var ki. Devrim sulama ve ağaç dibi otlarını temizlediğinden o iş bana. Artık bu hafta otlara nasıl bütünleştiysem her tarafım kızarmıştı.  Odayı ve mutfağı temizledim. Haliyle kış boyu insansız alan birazcık örümceklere gün doğuyor:)))

Hatta bu hafta kitap okuyup güneşleneceğim modunda gitmiştim. Ne mümkün. Kitap sayfası bile açamadım. Olsun iş yürüsün de...





Yorumlar