Doğanın şöleni


Bu ara blog yazma aralıklarım hiç olmadığı kadar arttı. Aslında günlük rutimlerim tüm hızıyla sürüyor. Biraz hobileri boşladım ama onun dışında oldukça yoğunum. Fotoğrafçılık kursuna başladım. Daha bir eleştirel bakıyorum çektiklerime artık...

İnsanlar bloglardan epey koptular sanki. Bakanlar oluyor ama yorum yazan çok çok az. Kim bilir neden? Bu da ben de bir isteksizlik yaptı sanırım. Yine de cuma fotoğraflarını es geçmek olmaz. Hele ki şu aralar doğa tam bir şölen içindeyse, tarla bana çok cömertse:)))


Tarlada iş arası makinamı alıp ot ot dolaşan bir ben var. Bu hafta sonu annem de vardı. Bir kaç yerde kelebek çiftleşmesine denk geldim. Annem en sonunda "rahat bıraksana hayvanları" diye şarladı:))) Yani ilmi bir iş yapıyoruz...


 Bu tarlada bizim dikmediğimiz ama büyük ihtimalle de yağlık bir gül. Nefis kokuyor. 2 yıldır bakımını yapıyorum epey coştu.



Yorumlar