Nadir Kitap alışverişimiz

 Son yıllarda hiç kitap almıyorum kendime. Şimdilik kütüphanede her istediğimi buluyorum. Ama Deniz için durum farklı. Tüm istedikleri yok. Sonuçta üniversite kütüphanesi. Harry Potter serisini bulmuştuk mesela.

 Türkçe öğretmeni Gölgelerin Efendisi serisinin birinci kitabını vermiş ödev olarak. Daha önce Ada'dan da istendiği için biz de vardı. Deniz'e doğum günü için istediği kitapları alacağımı söylemiştim. Salı günü geldi 12 kitaplık bu seriyi istediğini söyledi. Şöyle baktık nette malum tüm popüler kitaplar gibi tuzlu biraz. Nadir Kitap'a baktık 11 kitabı 107 liraya aldık oradan.

Daha önce de kendim için ve Deniz için bu siteden alışveriş yapmıştım. İçerisinde pek çok sahaf var. Kitapların temizlik durumu belirtiliyor. Mesela bizimkiler gayet iyi durumda. İletişimleri de gayet iyi. Daha önce istediğim bir kitap yokmuş hemen arayıp "paranızı mı iade edelim yoksa başka kitap mı ekleyelim " diye sordular...

Bir kitabı sevdi mi hastalık derecesinde okur. Bu da öğle yemeğinden bir kare. Tam O eve geldiğinde kargo geldi hemen serinin ikinci kitabına başladı...

Yorumlar