Tarla zamanı başladı....


Cuma fotoğraflarını bugün tarlaya ayırdım. Geçen pazar gittik bir güzel ıslanıp erkenden döndük:))
Bu ara şansımız hep ıslanmaktan yana nedense. Hava güzel diye gidelim dedik, Devrim yeni ceviz ağaçları da almış hem onların da dikilmesi gerekiyordu. Ama önceki yıllara göre fazlaca yağış olmuş ki resmen minik gölcüklere basa basa ulaştık tarlaya. (Arabayı bu zamanlarda uzakta park ediyoruz bir de o batarsa durum fena olur. )

 Gitmişken ağaçlar dikildi tabiki. Ama ayaklarım (spor ayakkabıyla giden ben) ıslandığından çok üşüdüm valla dolanıp fotoğraf çektim sadece. Oturma yerimiz su içinde...



 Bu arada 2018 dileğim yeni bir fotoğraf makinasıydı oldu:))) Aslında 15 tatilde almıştık ama pil şarz cihazı sorunlu çıktı. Onun gidip yenisinin gelmesi derken sürekli yağışlı havalar...ben daha doğru dürüst makinayı deneyemedim. Bu çekimler yenisiyle.
Makina olayı o kadar çeşitlenmiş ki alma aşamasında resmen kafayı çizdirdiler bana. Sürekli nasıl bir şey alsam sorunsalı. Ve oldukça da pahalılar malum dolar olayı. Devrim canon 6d dedi ama kıyamadım o paraya. Lensler falan 10 bini rahat bulacaktı. 77d de karar kıldık. Bu eskiyince fullframee geçerim artık.


Yorumlar