Hadi film izleyelim


Bir örgücü olarak başladığım blog hayatında daldan dala atlamaya devam. Artık evde örgü kullanan kimse olmayınca odunlarla aşkım başladı. Odunlarımı paylaşıyorum bol bol. Okumak zaten vazgeçilmezim;denk gelmediğim ama çok sevdiğim kitapları da paylaşır oldum. Hoş kitap blogları kadar hakkını veremiyorum sanırım. Son bir kaç yıldır da film seyretmeye takmış durumdayım. Ev halkıyla zevklerimiz uymuyor, laptopumu açıp takılıyorum.
 Oytunla Hayat arkadaşımızda bir etkinlik gördüm filmlerle ilgili. Hadi bakalım dedim Altın Küre Çelinç'ine katıldım. Ayrıntılar sibelynka bloğunda. 32 tanecik film varmış. Şimdilik 1 tane izledim. Tatil sonrası daha hızlanırım sanırım.

(Görseli Oytunla Hayat'tan aldım. Evden uzakta  Q klavye eziyeti altında azıcık kolaya kaçtım....)

Lady Bird
Darkest Hour
The Leisure Seeker
Get Out

I, Tonya
In The Fade

3 Billboards Outside



First They Killed My Father

The Florida Project

Call Me By Your Name




Ferdinand

Baby Driver




All The Money In The World

Battle of The Sexes

A Fantastic Woman 


Downsizing

Dunkirk
Phantom Thread

Molly's Game



Mudbound

Roman J.Israel, Esq.

The Disaster Artist



Loveless

Loving Vincent



The Shape of Water

The Breadwinner

Victoria & Abdul



The Square

The Boss Baby

The Greatest Showman



Coco
 The Post

Yorumlar