Ada 16 yaşında.....

 Ne ara büyüdün be çocuk. Baban ve benim ilk göz ağrımız, çocuk bakmayı tadışımız. Bir dünya şeyi seninle öğrendik-öğreniyoruz. Eskiden bolca öpüşüp koklaşırken, şimdi bolca çatışıyoruz. Küçükken bir höt demek yeterdi de şimdi içindeki fırtınaları tahmin etmek bile zor....Ne diyeyim ki ben. Güzel bir ömrün olsun. Her ne kadar mümkün bilemiyorum ama istediğin bir okulda oku, mutlu olacağın mesleği yap.Adalet olsun hayatında, huzur olsun.....güzel insanlarla karşılaş, gerçek dostlarla....

Bugün Ada'nın doğum günü birazcık bizim sıkıntılarımızdan gümbürtüye gitti. Yanımızda sıfır kazı yapılıyor. Zaten geçen hafta bahçemizi halletmişlerdi. Muhatap zabıta cumadan beri gelmiyordu. Bugün nihayet geldi. Orta yol bulalım dedi gitti. Onlar gitti ekskavatör bizim arazimizi kazmaya başladı. Yine zabıtayı aradım, bu arada çalışma alanında dikilmeye başladım. Bir süre dibimde taktakladı ben çekilmeyince durmak zorunda kaldı.
Müteahhit geldi bizi tehdit etti, hırladı tam giderken zabıta geldi. Onların yaninda abicim- ablacım....anlaşıldı ki zabıtadaki adamla yakınlığı varmış. İtiraf ettiler. Arada güvenlik paravanı yok zabıta işlem yapmadan gitti. Şimdi Devrim ve ben nöbetleşe arsa bekliyoruz ki bahçemize daha fazla girmesinler. 

Bir arkadaşım üst üste yaşadığımız talihsizliklerden sonra "evrene olumsuz mesaj mı gönderdiniz" dedi. Öyle mi yaptık acaba???

Yorumlar